نشست آموزشی پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی

پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی طی نشست آموزشی که برای عضویت فعال در بسیج ,در پایگاه شهید محمد منتظری برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۵۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی طی نشست آموزشی که برای عضویت فعال در بسیج ,در پایگاه شهید محمد منتظری برگزار کرد.
رضوان میرجلیلی فرمانده پایگاه فجر در مورد موضوع حفاظت اطلاعات,ماموریت و حفاظت گفتار,رازداری و عوامل افشای راز و راه های مقابله با افشای آن صحبت کرد.
فرمانده پایگاه فجر گفت: خبرپرورش یافته به کلیه اقداماتی گفته می شود که جهت حفظ اسرار خودی و تامین امنیت در قبال جاسوسی,خرابکاری,براندازی و جنگ روانی دشمن صورت می گیرد و موجب محرومیت دشمن از دسترسی به آن ها می شود.
میرجلیلی ادامه داد: ماموریت سازمان حفاظت اطلاعات,پیشگیری ,کشف,شناسایی,خنثی کردن فعالیت های براندازی و جاسوسی و خرابکاری و موارد ایجاد نارضایتی و نفوذ جریانات سیاسی و ایجاد اختلال در انجام ماموریت به منظور حفظ و سیاست سپاه از طریق حفاظت پرسنل اطلاعات ,اسناد و مدارک و تاسیسات وسایل و تجهیزات و امنیت ارتباطات است.
وی گفت:راز بسیج این است که نیروها شناخته می شوند.اطلاعات و ماموریت ها شناخته و آگاهی داده می شود و مامورتی را خنثی می کنند.
وی در ادامه برای راز داری و افشا نشدن راز گفت: بهترین راه برای رازنگه داری و عدم افشای آن,سکوت اختیار کردن است چون سکوت باعث آرامش روحی و کم شدن خطا در گفتار و در دست داشتن اختیار خود می شود.
میرجلیلی در شناسایی افرادی که رازنگه دار نیستند, تصریح کرد: افرادی که راز را افشا می کنند خصوصیاتی دارند که از جمله ی آن ها,پرحرفی,سهل انگاری,ساده اندیشی و زودباوری,کم ظرفیتی,احساساتی بودن,خجالتی بودن و گیرکردن در رودربایستی است.
وی در آخر برای تاکید در اهمیت رازنگه داری گفت: امام علی (ع) فرموند: راز تو اسیرتوست و اگر آن را فاش کنی تو اسیر آن می شوی.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات