فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد :

پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید فداکاری‌ها و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۹۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در دیدار با رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان اشتهارد که در حسینیه سپاه ناحیه اشتهارد برگزار شد ، طی سخنانی با تأکید بر اهمیت استفاده از تجربیات ارزشمند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف به ویژه آگاه‌سازی جوانان بسیجی، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌ای از ارزش‌ها،‌ حماسه‌ها، رشادت‌ها و تجربیات گران‌بها می‌باشد که پیشکسوتان سبزپوش و رزمندگان دفاع مقدس از آن بهره‌مند هستند.

پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند

وی عنوان کرد: شایسته است پیشکسوتان، فرهنگ ایثار و شهادت را که خود آن را لمس کرده اند به نسل جوان انتقال دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد بیان کرد: پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید این فداکاری ها و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.

سرگرد ترابی همچنین رمز پیروزی را اخلاص در عمل و صبر و استقامت برای رسیدن به تعالی برشمرد و ضمن قدردانی از تمام تلاش‌های ارزشمند و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس و خانواده های آنان اظهار کرد: پیشکسوتان و رزمندگان از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان اصلی انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار