همایش عظیم اربعین ارزش‌های انقلابی را در غرب آسیا تحکیم می‌کند

استاندار البرز گفت: همایش پیاده‌روی اربعین موجب تعمیم و تحکیم ارزش‌های انقلابی و دینی در منطقه غرب آسیا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۹۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیزالله شهبازی در همایش موکب‌داران اربعین حسینی که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: موکب‌داران استان البرز با انجام اقدامات تیمی و ارزشمند در جریان سیلی که ابتدای سال جاری در برخی استان های کشور رخ داد، مانند نگین درخشیدند و رتبه برتر را کسب کردند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمن تا بن دندان مسلح سعی بر تفرقه افکنی در کشور دارد، ما با نظم و نسخ فکری و امکانات نظامی فراوان و نیز تسلط کامل بر موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کنار یکدیگر و در حال تدارک راهپیمایی بزرگ شیعی هستیم. این پیاده روی موجب تعمیم و تحکیم ارزش های انقلابی و دینی در منطقه غرب آسیا شده است.

استاندار البرز مطرح کرد: ایام نزدیک به اربعین من را به یاد دوران جنگ می اندازد؛ روزهایی که به عشق امام حسین (ع) چه موجی در کشور ایجاد و موجب شد، دشمن اقدام به عقب‌نشینی کامل کرده و پیامی ارسال کند و کشورهای مختلف را واسطه و اعتراف کند که آماده اتمام جنگ و معرفی خود به عنوان مقصر است.

شهبازی خدمات‌رسانی در اربعین را اقدامی خودجوش و عاشقانه و رفتن به کربلا و زیارت عتبات عالیات را از مطالبات مردم دانست و بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام شرایط پشت مردم است و در تسهیل و هموار کردن مسیر مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برای رسیدن به تجمع عظیم اربعین نقش به سزایی را ایفا می کند.

استاندار البرز عنوان کرد: روز گذشته پنجمین جلسه لجستیک نیز بدین منظور در محل استانداری البرز برگزار و کمیته های مختلف تشکیل شد؛ امسال استان البرز افتخار میزبانی 37 هزار نفر از زئران اربعین را دارد. موکب‌داران اطمینان حاصل کنند در همه حال از آن ها حمایت خواهیم کرد و فرمانداران استان البرز نیز آمادگی کامل دارند و جلساتی را نیز در این زمینه تشکیل خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار