مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرخه با اشاره بر اهمیت ابتکار و خلاقیت در بسیج گفت: خلاقیت در برنامه‌های بسیج موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان می‌شود
کد خبر: ۹۱۷۱۵۴۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، با توجه به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در سطوح کلیه پایگاه‌های روستایی و شهری در شهرستان سرخه خبرنگار ما در خصوص وضعیت حلقات صالحین با حجت الاسلام والمسلمین شجاع مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سرخه گفتگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شجاع مسئول تعلیم و تربیت با اشاره به مساعد بودن وضعیت حلقات صالحین گفت: برنامه‌های تربیتی بسیاری انجام شده است، همچنین برای اجرای اقدامات خلاقانه و جذاب‌تر برای جذب هرچه بیش‌تر رده‌های سنی مختلف به سمت حلقات برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است. البته ریزش‌ها و رویش‌ها در سطح کلیه حلقات بوده است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.
وی با بیان اینکه در صالحین و یا همان گروه‌های تربیتی فعالیت‌های چشم گیری انجام می‌شود که جای بسی امیدواری است افزود: تمامی برنامه‌های بسیج با پیوست تربیتی و خصوصاً حلقه‌های تربیتی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و برای بهتر شدن وضعیت حلقه‌ها در سطح پایگاه‌ها و ناحیه تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.
مسئو ل. تعلیم و تربیت تصریح کرد: تعداد افراد جذب شده در برنامه‌ها در حد خوب و مطلوبی بوده است، خصوصاً در سال جاری بخشی از برنامه به اجرای طرح‌های اردویی و زیارتی پرداخته شده است. اگربرنامه‌ها با پشتیبانی و تقویت همراه باشد یقیناً در جذب عضو‌های جدید موثر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها