مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار ماه محرم در لرستان، گفت: این طرح از دهم شهریورماه شروع شده و تا 22 ماه جاری نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۹۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶

بهرام براری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار ماه محرم در لرستان، اظهار کرد: این طرح از دهم شهریورماه شروع شده و تا 22 ماه جاری نیز ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارت بر اقلام مصرفی هئیات مذهبی با هدف کنترل بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اجرایی می‌شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان به گشت‌های مشترک این اداره‌کل در بازار با نهادهای بازرسی و نظارتی استان‌ اشاره و تصریح کرد: در خرم‌آباد 2 اکیپ طی نوبت‌های صبح و عصر و در شهرستان‌های تابعه هرکدام یک اکیپ فعال در قالب شعب گشت سیار اقدام به بازرسی و نظارت می‌کنند.

 

براری بیان داشت: این نظارت بر اقلام موردنیاز مردم و به ویژه هیئات مذهبی همچون قند و شکر، برنج، روغن و ظروف یکبار مصرف صورت می‌گیرد.

 

وی، انجام نظارت‌ها و رصد بازار را در حیطه صلاحیت سازمانی و چارچوب قوانین و مقررات خواند و افزود: تخلف‌های احتمالی توسط قاضی شعب سیار رسیدگی و در صورت نیاز حکم صادر می‌شود، ضمن اینکه پرونده‌های نیاز به کارشناسی بیشتر، به اداره‌کل تعزیرات ارجاع داده شده و سپس حکم نهایی صادر می‌گردد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از مردم استان درخواست کرد هرگونه تخلفات در این زمینه را به سامانه 135 اطلاع داده تا مورد پیگیری قرار گیرد و یا به صورت مستقیم به این اداره‌کل برای اعلام تخلف مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات