حجت الاسلام عالی گفت: اراده خداوند بر این بود تا طومار داعش پس از ۶ سال بر خلاف پیش بینی ۳۰ ساله دشمن برچیده شد و ایران به برکت محور مقاومت به عنوان قدرت اول منطقه مطرح شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۷۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگارافتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛یادواره شهدای شهر مامونیه و دو شهید گمنام این شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی کارشناس مذهبی رسانه ملی در مسجد علی ابن ابی طالب این شهر برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران یادواره تاکید کرد: همه نیازمند این یادواره‌ها هستیم و حتی رزمندگانی که دوشادوش شهدا در جبهه‌ها در مقابل رژیم بعث عراق ایستاده اند نیازمند چنین مجالسی هستند.
این کارشناس مذهبی رسانه ملی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کردند: همانطور که عمده یاران امام زمان (عج) را جوانان تشکیل داده اند، فرماندهان بزرگ جنگ ما نیز از جوانان بودند و مقام معظم پیرامون این مطلب به حیرت فرماندهان نظامی که دوره‌های مخصوص به خود را گذرانده بودند از شهید حسن باقری به عنوان یک جوان، ولی نابغه اطلاعات و عملیاتی اشارات فراوانی دارند.
حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان نقشه‌های مختلف دشمن برای ضربه زدن و حتی نابودی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از جمله نقشه‌های دشمن آغاز جنگ نیابتی پس از ناامید شدن از جنگ مستقیم با ما بود و به خیال خام خود می‌توانند ضمن تامین انرژی مورد نیاز خود، رژیم صهیونیستی را قدرت اول منطقه کنند، ولی اراده خداوند بر این بود تا طومار داعش پس از ۶ سال بر خلاف پیش بینی ۳۰ ساله دشمن برچیده شد و ایران به برکت محور مقاومت به عنوان قدرت اول منطقه مطرح شد.
مسعود عالی تفکر انقلاب اسلامی و رهبریت مقام معظم رهبری محور جریان مقاومت منطقه به عنوان یک جریان مردمی دانست و افزود: متحدین ایران و بطور کلی جریان مقاومت از جمله یاران جهانی حضرت مهدی (عج) هستند که دارند آمادگی خود را برای ظهور کسب می‌کنند.
این کارشناس مذهبی با اشاره به شکست دشمن در جنگ‌های نیابتی و تشکیل ائتلاف علیه مردم مظلوم یمن تصریح کرد: امروز امریکا می‌داند که حمله نظامی به ایران یک خودکشی است لذا از مدت هاست که جنگ فرهنگی علیه ما را آغاز کرده و متاسفانه تربیت کودکان و جوانان ما را توسط فضای مجازی وماهواره در دست خود گرفته و رقیب اصلی پدر و مادر در تربیت فرزندان یک خانواده است.
وی افزود: در قرآن کریم آمده است که شیطان به دنبال جدایی انداختن بین پیوند‌ها، کینه و اختلاف و بغض بین مومنین است و با توجه به اینکه یکی از با ارزش‌ترین پیوند‌ها در جهان خانواده است در حال برنامه ریزی برای از هم پاشیدن این نهاد مقدس در جامعه ما هستند و می‌خواهند همان بلایی را که در جامعه غرب بر سر بنیان خانواده آورده اند بر سر ما دربیاورند و بطور غیرمستقیم در بسیاری از اسناد بین المللی و تعهدنامه‌های جهانی به دنبال اجرای این موضوع شوم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ روانی علیه ملت ما گفت:: امروز به اعتراف بسیاری از دانشمندان آمریکایی، امریکا دچار افول موریانه‌ای شده است و با این حال، با توجه به محبوبیت روز افزون ایران در جهان متاسفانه طوری القا می‌کنند که ما از کرده خود یعنی انقلاب اسلامی پشیمان هستیم و حال ما را با دوران پهلوی مقایسه می‌کنند.
عالی در انتها ضمن تاکید بر اینکه تحریم‌ها برای ما یک فرصت برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور هست یادآور شد: آنچه که در این شرایط سخت اقتصادی و یا جنگ اقتصادی ضربه بیشتری به ما زد، بی عرضگی و اشرافی زندگی کردن برخی از مسئولین بود وگرنه از دشمن و تحریم‌های ظالمانه آن لطمه‌های زیادی نخوردیم و هدف نهایی دشمن از این سه جنگ فرهنگی، روانی و اقتصادی جدا کردن مردم از نظام و رهبری است و همانطور که شهدا از آزمون‌های خود سربلند بیرون آمدند انشاءالله که ما هم از این آزمون‌های سخت با پیروزی گذر خواهیم کرد.

ارسال نظرات