مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: باجه‌های فروش الکترونیکی بلیط در اماکن شاخص گردشگری استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۰۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، سیدمحسن علوی اظهار داشت: باجه‌های فروش الکترونیکی بلیط در محل موزه مردم شناسی خانه کًرد و موزه سنندج مستقر شده و از این پس بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به گیت‌های فروش بلیط واقع در مبادی ورودی این اماکن به صورت الکترونیکی اقدام به تهیه بلیط کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این سامانه باعث افزایش سطح ارائه خدمات مناسب به گردشگران می‌شود، افزد: جلوگیری از چاپ بلیط‌های کاغذی در چاپخانه مرکزی و دشواری‌های انتقال آن به مراکز استان‌ها و شهرستان ها، تسهیل نظارت دقیق بر سیستم فروش و عرضه بلیط، دریافت آمار‌های به روز و لحظه ای، سرعت و سهولت تهیه بلیط، جلوگیری از اتلاف وقت بازدید کنندگان، از جمله مزایای قابل توجه این طرح است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان یادآور شد: افزایش سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد و الکترونیکی کردن بلیط سایت‌های تاریخی نیز اقدامی در همین راستا است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات