رئیس سازمان بسیج حقوقدانان بیان داشت: امروز نظام تربیتی مورد نظر در زنجیره پنج گانه تمدن نوین اسلامی از مرحله دانشگاه‌ها با نقش آفرینی حقوقدانان و عدالت خواهی مبارزه با فساد و بایسته‌های حکومتی و جهادی می‌تواند به تحول ملموس ایران در عرصه داخلی و خارجی بیانجامد.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۱۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهدی بهرامیان، در هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی و قضایی کشور که در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این اجلاسیه با عنوان جهاد حقوقی، عدالت خواهی در اقتصاد در حال برگزاری است و مفاهیمی در این خصوص ارائه می‌شود.

وی افزود: شعار ما می‌توانیم در بیانیه گام دوم انقلاب تبلور یافته است و این تبلور چهل سال است که در انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است و در دهه پنجم انقلاب امید به آینده در همه عرصه‌ها زمینه سازی پیشرفت کشور در کلام رهبری را بیشتر روشن می‌کند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در ادامه گفت: امروز نظام تربیتی مورد نظر در زنجیره پنج گانه تمدن نوین اسلامی از مرحله دانشگاه‌ها با نقش آفرینی حقوقدانان و عدالت خواهی مبارزه با فساد و بایسته‌های حکومتی و جهادی می‌تواند به تحول ملموس ایران در عرصه داخلی و خارجی ایران بیانجامد.

بهرامیان تصریح کرد: به شبکه‌سازی منسجم در منظومه فکری عوامل انقلاب به‌ویژه امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مؤسس دستگاه قضایی کشور نیاز داریم تا برای ادامه راه در مسیر دهه پنجم انقلاب اسلامی تکلیف بر همگان روشن شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به زنجیره پنجگانه تمدن نوین اسلامی که مد نظر رهبری است، تصریح کرد: تشکیل دولت اسلامی در بستر سلامت انقلابی، اخلاقی، اقتصادی، مبارزه با فساد، خردگرایی، ولایت‌پذیری، قانون‌گرایی، عدالت‌گستری که با ظهور حضرت مهدی (عج) تحقق خواهد یافت، از جمله مواردی است که رهبری در آن زنجیره پنجگانه بدان اشاره کردند.

وی با بیان اینکه طرح شبکه‌سازی راهی برای اهداف بلند نظام انقلاب با توجه به منظومه فکری امام (ره) است، اظهار کرد: در این بستر کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش قانون‌مداری را شاهد خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها