معاون اجتمایی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه چهره خوبی از استان در سطح کشور وجود ندارد، تلاش رسانه ها برای نشان دادن چهره واقعی از این خطه پهناور، امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۶۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرگرد ابوالحسن ضیائی، معاون اجتمایی مرزبانی سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در محل ستاد مرزبانی استان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در سنوات گذشته به دلایل مختلفی چهره خوبی از این خطه پهناور به دیگر نقاط کشور انعکاس داده نشده و در این زمینه باید رسانه ها تلاش کنند تا واقعیت ها را به همگان نشان دهند.

وی ادامه داد: افرادی که برای اولین بار وارد استان می شوند، به وضوع مشاهده می کنند که واقعیت سیستان و بلوچستان با آن چیزی که در ذهن و فکرشان می گذرد، متفاوت است.

وی با اشاره به فعالیت های مرزبانی و وقایع رخ داده در این حوزه سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرزبانی، یکی از کارهای سخت جامعه می باشد که تا کنون با همه کمی و کاستی ها، مرزداران و مرزبانان توانسته اند با تعامل و همکاری، به خوبی در این وظیفه ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرز توسط سپاه و مرزبانی در سیستان و بلوچستان اداره می شود، تاکید کرد: در برخی از نقاط مرز با کمبود امکانات مواجه هستیم و امیدواریم مسئولان برای حل این مسائل بیش از پیش در کنار مرزبانی و سپاه قرار بگیرند.

معاون اجتمایی مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در بین سربازان و نیروهای کادر مستقر در برجک های مرزی، افرادی حضور دارند که از جان و دل برای دفاع از خاک کشورمان، مایه می گذارند که کارشان باعث افتخار همه است.

وی در خصوص آخرین خبر از وضعیت مرزبانان گروگان گرفته شده، اضافه کرد: براساس آخرین اطلاعات موثق رسیده، این دو مرزبان زنده هستند و پیگیری ها از سوی نهادهای مربوطه برای برگشت آنان ادامه دارد.

ضیائی تاکید کرد: مرزبانی با مرزبانان در بخش های مختلف مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی و غیره در کنار سپاه پاسداران همکاری مستمری دارد و اخیرا با همکاری علوم پزشکی در حوزه روستاهای مرزی شهرستان میرجاوه اقدام به ویزیت رایگان و درمان بیماران کرده ایم.

وی با مهم خواندن نقش رسانه ها در هر جامعه ای، خواستار تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهداء لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات