در نشست آموزشی‌ای که پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی به منظور عضویت فعالِ اعضای عادی بسیج در پایگاه شهید محمد منتظری برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۱۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در نشست آموزشی‌ای که پایگاه فجر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی به منظور عضویت فعالِ اعضای عادی بسیج در پایگاه شهید محمد منتظری برگزار کرد، آقای صالحی زاده در مورد فرقه‌های نوظهور بهاییت و ضاله، فرقه‌ی شیرازی و … و آسیب‌های گوشی همراه و فضای مجازی و ماهواره سخنرانی کرد.
صالحی زاده گفت: دشمنان این انقلاب و اسلام ازطریق فضای مجازی، ماهواره و فرقه‌های ضاله و نوظهور در پی ازبین بردن دین در ایران و جوامع اسلامی هستند.
وی ضمن تاسف و نگرانی اظهار کرد: اینقدر جبهه‌ی باطل برای ترویج عقیده‌ی ناحق خود فعال هستند که حتی در خودِ یزد هم فعالیت‌هایی انجام می‌دهند برای گمراه کردن جوانان و خانواده‌های ایرانی و اعتقاداتشان به اهل بیت (ع) را نشانه گرفته اند. نمونه اش دایر شدن یک مهد کودک بهایی در یزد در خیابان مهدی (عج) است؛ و فرقه‌های نوظهور و یمانی در یزد پایگاه داشتند.
صالحی زاده افزود:برای این که خودمان و جوانانمان به گمراهی کشیده نشویم باید با علم و اگاهی و تحقیق درست شیعه باشیم تا در مواقع شبهه اندازی پاسخ درست و قاطع داشته باشیم. وگرنه اگر فقط بخواهیم اسم شیعه را به یدک بکشیم، ولی در علم و عمل شیعه نباشیم موقع ظهور امام عصر (عج) ایشان را رها می‌کنیم و در جبهه‌ی مقابل ایشان قرار می‌گیریم.
وی ضمن صحبت از شیعه انگلیسی، جریان سیدصادق شیرازی، و جریان احمدالحسن یمانی در بصره و عراق گفت: یمانی موعود خود را امام سیزدهم می‌داند در نجف به حوزه علمیه می‌رود و کلاس دایر می‌کند و پلیس هم او را دستگیر نمی‌کند، چون در ذهن آن‌ها گنجانده اند که اگر او دستگیر شود، غیبت می‌شود.
وی تصریح کرد:۳۰۰ نفر از افرادِ آیت ا… آملی عضو جریان یمانی شده اند و امام جمعه کازرون را هم جریان منتسب به احمدالحسن شهید کرد. آن‌ها حتی آیت ا… بهجت را کافر می‌دانند.
صالحی زاده برای شناختن این فرقه خصوصیاتی از آن‌ها را برشمرد و گفت: اهل این فرقه اذان و اقامه را واجب می‌دانند و الله اکبر را ۷ بار می‌گویند. در روزه گرفتن هم بعد از اذان صبح سحری می‌خورند و برای افطار هم قبل از اذان مغرب افطار می‌کنند. روایات جعلی از امامان (ع) درست می‌کنند. این‌ها نماز جمعه را جدا می‌خوانند و عمامه هایشان را یک تکه باز می‌کنند و روی شانه هایشان می‌گذارند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات