خبرهای داغ:

تشکر آیت‌الله اعرافی از پاسخ قاطع حزب‌الله به رژیم صهیونیستی/جوانان ‌مقاومت این شجره ملعونه را نابود می‌کنند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی ضمن قدردانی از پاسخ قاطع و دشمن‌شکن حزب‌الله به تجاوزات ددمنشانه‌ رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این اقدام امید امت اسلام و مظلومان و مستضعفان جهان را بیش‌ازپیش زنده کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت پاسخ قاطعانه حزب‌الله لبنان به تجاوز رژیم صهیونیستی به مواضع نیرو‌های حزب‌الله آمده است: پاسخ قاطع و دشمن‌شکن حزب‌الله سرافراز لبنان، افتخار جهان اسلام و محور مقاومت، به تجاوزات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی امید امت اسلام و مظلومان و مستضعفان جهان را بیش‌ازپیش زنده کرد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: با سلسله پیشرفت‌های جبهه مقاومت در سال‌های اخیر و حوادث چند ماه گذشته، بحمدالله، دوران شکست‌های پی‌درپی جبهه کفر و استکبار و فرو ریختن هیمنه پوشالی شجره ملعونه رژیم صهیونیستی فرارسیده و ان‌شاءالله سقوط کامل این نماد استکبار به دست جوانان غیور و مؤمن محور مقاومت رقم خواهد خورد و عصر پیروزی امت اسلام و مستضعفان عالم فرا خواهد رسید.

در این پیام آمده است: امت اسلام و کشور‌های اسلامی و به‌ویژه کشور لبنان قهرمان و حوزۀ علمیه، به حزب‌الله و رهبر شجاع، مؤمن و بصیر آن افتخار می‌کند. از خداوند متعال عزت و سربلندی امت اسلام و جبهه مقاومت و حزب‌الله قهرمان را خواهانم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار