نشست آموزشی ناصحین مدیران امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور صبح امروز در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۵۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دادستان شهرستان نیشابور در این نشست با برشمردن وظایف ناصحین عنوان داشت: تذکر با زبان لین ومحبت آمیز و در مرحله بعد گزارش به نیرو‌های حاکمیتی (نیروی انتظامی و داستان) از وظایف ناصحین می‌باشد.

اکبری مقدم تاکید کرد: نیرو‌های ناصحین به هیچ عنوان حق ورود به مرحله عملی را ندارند و اقدام عملی فقط وظیفه نیروی حاکمیتی می‌باشد.

دادستان نیشابور از ناصحین کمک خواست تا آنچه فکر می‌کنند از نظر ان‌ها ممکن است منکر باشد و نیاز به اصلاح داشته باشد تذکر دهند و انچه که فکر می‌کنند خوب است و انجام نمی‌شود تذکر دهند تا عملی شود

اکبری مقدم در گزارشی از حل ۵۰ درصد‌ی مشکلات مردم در طول یکسال گذشته دربرنامه‌های سرکشی ازپایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور خبر داد و اظهارداشت:سامانه سجام زیر نظر قوه قضاییه برای گزارشات مردمی راه‌اندازی شده است که با آمدن حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی سرعت بیشتری گرفته است.

وی در ادامه به گزارشی از اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پرداخت و عنوان داشت: اقدامات این ستاد در سه دسته مساجد ادارات و اصناف قابل تقسیم بندی می‌باشد، در اصناف ساعات آموزشی از ۱۲ ساعت به ۱۸ ساعت رسیده که ۶ ساعت توسط مربیان ستاد امر به معروف ونهی از منکر بازاریان را آموزش می‌دهند، میز خدمت در مساجد و ستاد نماز جمعه وحضور مدیران در مساجد از دیگر برنامه این ستاد می‌باشد.

خاطر نشان می‌شود؛ دوره آموزشی ناصحین به بررسی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و شیوه‌های اشاعه آن در جامعه می‌پردازد و نیرو‌های شرکت‌کننده در این دوره پس از موفقیت در آزمون نهایی در ماموریت‌های محوله از سوی نیروی مقاومت بسیج شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها