به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام روابط عمومی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری مراسم عزاداری در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام نمود.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۸۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام گندم در این مراسم گفت:سیدحسن نصرالله در جلسه ای گفته بوده که تمام این موفقیتها یی که ما داریم به برکت وجود حضرت آقا امام خامنه ای(مد ظله العالی) است. بعد ایشان می گویند من ناراحتم از اینکه با وجود حضرت آقا چرا بعضی ها قدر آقا را نمی دانند . ما باید قدر نعمت ولایت را بدانیم .
وی افزود: هواپیمای حضرت امام که وارد کشورمان شد خیلی افرادی که همراه ایشان بودند، اعدام شدند.چرا اینگونه می شود؟ یکی از مهمترین جریاناتی که در رابطه با ولایت رقم خورد مسأله غدیر خم بود . یک گروه جریان غدیر را انکار کردند.یک گروه در مقابل این مسئله سکوت کردند.یک گروه گفتند این موضوع قصه بوده و یک گروه گفتند که منظور پیغمبر اسلام دوستی بوده و گروه بعد ی فقط به ظاهر غدیر پرداخته اند و گروه آخر به روح غدیر پرداخته اند .روح غدیر یعنی مردم تکلیفشان مشخص شده است. روح غدیر می خواهد بگوید که رهبر ما باید کسی باشد که دشمن از حضور او مأیوس بشود .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات