دلیل نپذیرفتن مسئولیت کمیسیون های تخصصی از سوی اعضاء شورای شهر اراک چیست؟
عضو شورای شهر اراک مطرح کرد و گفت : با انتخابات فرمایشی مردم را سر کار گذاشته اند.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۷۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، انتخاب هیئت رئیسه سال سوم شورا در صحن فوق العاده در حالی برگزار شد که محمد حسین فدایی با ۱۱رای به عنوان رییس و مرتضی سورانه با ۱۰ رای به عنوان نایب رییس انتخاب شدند امامسئولیت کمیسیون های تخصصی جای بسی تامل دارد.

در جریان انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک برای سال سوم، سه عضو شورای شهر نسبت به نحوه برگزاری انتخابات معترض شدند و صحن رسمی شورای شهر را ترک کردند.

بعد از انتخاب فدایی بعنوان رئیس و سورانه در سمت نائب رییسی شورای شهر، علیرضا مرادی در مقابل اعلام نام طوفان محمدی بعنوان تک کاندیدای سمت دبیری شورای شهر دست به اعتراض زد و گفت: در مقابل نادیده گرفتن 30 درصد رای مردم در شورای شهر توسط جمعی که خود را به اصطلاح اصلاح طلب می دانند اما دموکراسی را زیر پا گذاشته اند نمی توان سکوت اختیار کرد. انتخابات هیات رییسه سال سوم شورای پنجم از فرمایشی بودن هم گذشته است و انتصاب جای انتخاب را گرفته است و شاهد اخذ تصمیمات در خارج از شورا هستیم.

مرادی ادامه داد: مقابل عوام فریبی نمی توانیم سکوت کنیم. جمعی بااصطلاح اصلاح طلب با مهندسی انتخابات مردم را سر کار گذاشته اند.

مرادی افزود: مردم و خبرنگاران بدانند ما به آقای فدایی و سورانه رای دادیم اما صلاح نمیدانیم خانم محمدی و برخی از دوستان در هیات رییسه سال سوم شورای شهر حضور داشته باشند.

علی جعفر محصولی، علیرضا مرادی و حامد اجرلو سه عضو شورای شهر بودند که به نشانه اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای شهر صحن شورای شهر را ترک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات