خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه مسؤولان باید گام سوم کاهش تعهدات برجامی را محکم تر بردارند گفت: برای رسیدن به نتیجه باید عاشورایی عمل کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
مسؤولان‌گام سوم کاهش تعهدات برجام را محکم تر بردارند/برای رسیدن به نتیجه باید عاشورایی عمل کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه در سخنانی به موضوع مذاکره و فعالیت‌های دیپلماسی کشور هم اشاره کرد و افزود: از مسئولان انتظار داریم گام سوم کاهش تعهدات برجامی را محکم‌تر بردارند چرا که اروپا و آمریکا غیر قابل اعتماد بودن خود را در ۴۰ سال گذشته بار‌ها ثابت کرده اند.
وی گفت: مقاومت ملت ما برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است و آموخته ایم که برای رسیدن به نتیجه باید عاشورایی عمل کنیم.
امینی با بیان اینکه فرقی بین اروپا و آمریکا نیست و هر کجا که پای منافعشان باشد به ملت خود هم دروغ می‌گویند، تاکید کرد: هرگز نباید گول لبخند دشمنان و وعده‌های نافرجام آن‌ها را خورد.
امام جمعه شاهرود گفت: تنها حرف و مشکل دشمنان با ملت ایران دست برداشتن از مبانی اصیل انقلاب و اسلام است وانرژی هسته‌ای، قدرت موشکی و شعار‌های حقوق بشری بهانه‌ای بیش نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از استاندار و مسوولان وزارت کشور انتظار می‌رود در انتصاب فرماندار این شهرستان سریع‌تر عمل کنند تا در پیشبرد امور این شهرستان خللی وارد نشود افزود: باید فرمانداری قوی و پرتوان انتخاب شود تا مردم از مدیریتش بهره‌مند شوند.
وی با بیان این که در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کند، ادامه داد: هر گاه مسوولان در موضوعی خواستار مشورت بوده اند، مشاوره شده و نتایج خوبی هم در پی داشته است.
وی با اشاره به نامه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به رهبر معظم انقلاب افزود: همه گروه‌های مقاومت باید با هوشیاری مراقب حرکت‌های دشمنان داخلی و خارجی خود باشند که اتفاقات سوریه تکرار نشود.
امام جمعه شاهرود سالروز فاجعه خونین ۱۷ شهریور درمیدان شهدای تهران توسط رژیم ستم شاهی و به خاک و خون کشیایدن تعداد زیادی از هموطنان بی گناه را یادآور شد و افزود: رژیم پهلوی خیال می‌کرد با کشتن این افراد شعله‌های انقلاب را خاموش خواهد کرد.
امینی گفت: این فاجعه عظیم حرارت انقلاب را چند برابر کرد وچندماه بعد انقلاب با مقاومت مردم به پیروزی رسید.
وی با اشاره به گوشه‌هایی از قیام عاشورا و عبرت‌های بی نظیر آن برای اهل مقاومت و ایثار ادامه داد: سبک زندگی سیدالشهدا (ع) را باید شبیه سازی کرد که بهترین الگو برا‌ی همه دنیاست.
امینی سازش ناپذیری و عدم تسلیم دربرابر ظالم، مقاومت و ایستادگی در راه حق و پرداخت هزینه‌های آن، نترسیدن از عده و امکانات و تجهیزات دشمن و مرگ با عزت را درس‌های ابدی برای مقاومت و مردم برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها