خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه گفت: نخستین روز از اجلاسیه شهدای سرخه همراه با یادواره شهدا خواهد بود
کد خبر: ۹۱۷۲۲۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه مصطفی بقائیان، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه در گفتگو با اعضای کمیته پشتیبانی دانش آموزی در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان سرخه با اشاره به اینکه این اجلاسیه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد گفت: در اولین روز اجلاسیه، یادواره شهدای دانش آموز اجرا خواهد شد و محور ما در این برنامه دانش آموزان هستند و کارها و امور اجرایی بر عهده دانش آموزان و مسئولین فرهنگی و مدیریت آموزش و پرورش می باشد.
وی با بیان اینکه به منظور آمادگی برای هفته دفاع مقدس و فراهم نمودن محیط مدارس در نظر داریم فضاسازی هایی با محوریت شهید و شهادت، مسابقه دلنوشته ای برای شهید و سایر مسابقات فرهنگی در سطح کلیه مدارس شهرستان انجام گیرد. کاروان فرهنگی و خاطره گویی شهدا و دفاع مقدس، نقالی و پرده خوانی دفاع مقدس در مدارس از دیگر برنامه های در دست اجرا به منظور ماندگاری یاد و خاطر شهدا در ذهن دانش آموزان است.
بقائیان خاطرنشان کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه ها و اجرای برنامه هایی خاص هر منطقه، نیازسنجی هایی باتوجه موقعیت و شرایط هر مدرسه انجام گرفته که کار بسیار دقیقی می باشد. برنامه «احلی من العسل» ویژه شهادت حضرت قاسم(ع) از برنامه های خوبی است که باید با هدف اثرگذاری هرچه بیشتر بر دانش آموزان به اجرا درآید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها