خبرهای داغ:

برگزاری اولین همایش زینبیون در سرخه

اولین همایش رهروان زینبی به همت واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان سیدالشهدا شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۰۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی واعظ و خطیب این مراسم با بیان اینکه ۱۳۸۰ سال از قیام کربلا گذشته است و مردم هم‌چنان عزاداری میکنند ابراز داشت: اگر قیام امام حسین (ع) و عزاداری سیدالشهدا تعطیل شود دین خاموش می‌شود. بیشترین کتاب که در دنیا تکثیر می‌شود کتاب قرآن ما مسلمانان است و خاطر شهادت امام حسین (ع) قرآن ماندو نام پیامبر (ص) ماندگار شد.
واعظ وخطیب این مراسم با اشاره به اینکه چرا عزاداری می‌کنیم گفت: دین به خاطر عزاداری امام حسین (ع) سرپاست و جلسات امام شهیدان دین ما را زنده نگهداشته است همه‌ی امامان جلسات را دوست دارند به شرط اینکه در جلسات غیبت نکنیم، غیبت گناهی است که تا قیامت پاک نمی‌شود.
وی تصریح کرد: با شرکت در این جلسات مزد واجر رسالت پیامبر را می‌دهیم کسی که در مجلس عزای امام حسین (ع) شرکت نمی‌کند وبی تفاوت است باید قیامت جواب پیامبر را بدهد. نشستن درروضه امام حسین (ع) مثل نشستن گوشه‌ی ضریح امام حسین (ع) و نشستن در بهشت و در حطیم بهترین نقطه‌ی خانه‌ی کعبه می‌باشد که دعا رد نمی‌شود و اجابت می‌شود. وهمچنین مادرش حضرت زهرا (س) برایش دعا می‌کند، پیامبر دعاگویش است و بال فرشته‌ها فرش زیر پای عزاداران و گریه کنان امام حسین (ع) است و بالاترین اجر وثواب دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی با بیان اینکه سیره تک تک امامان عزاداری برای امام حسین (ع) بود افزود: ازبرکت حضور در جلسات عزاداری امام حسین (ع) است که نتیجه می‌گیریم کسی که نتیجه نگرفته این مجالس را رها می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها