فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همراه مدیر کل بنیاد و مسکن شهرسازی استان کردستان از روند ساخت و ساز در روستای احیاء شده علیسرخ بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۳۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی همراه مدیر کل بنیاد مسکن و شهرسازی استان کردستان با حضور در روستای علیسرخ با مردم این روستا دیدار و گفتگو کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار جهت احیای روستای علیسرخ اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف قرارگاه پیشرفت و آبادانی زدودن چهره محرومیت از نقاط روستایی است.

وی با بیان اینکه مهاجرت روستاییان به شهر و خالی شدن روستا‌ها یکی از معضلات مهم شهرستان بیجار است، افزود: احیای روستای علیسرخ یکی از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار در راستای مهاجرت معکوس از شهر به روستا است.

سردار رجبی ضمن قدردانی از همکاری ادارات گفت: تسریع در ساخت و ساز، اعطای تسهیلات کم بهره و همکاری مستمر مسوولان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی موجب پیشرفت کار می‌شود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی با تاکید بر اینکه مردم، ولی نعمتان این نظام هستند، عنوان داشت: رفع مشکلات روستای احیای شده علیسرخ موجب رونق روستا می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات