دردیدار با خانواده شهدای شهرستان بن عنوان شد:
همه ما وظیفه داریم از خون شهدا حراست كنیم و در راستای اهداف شهدا حركت نماییم و با كار جهادی و انقلابی مسیری را كه شهدا آغازگر آن بودند ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۹۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام محرم حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن و رئیس بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهیدان علی بیگی، حیدری و اكبری دیدار كردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن ضمن اشاره به رشادت ها و ایثار شهدا، گفت: شهدا با تاسی به سید و سالار شهیدان مردانه مقابل دشمنان ایستادند و تا آخرین قطره خون از این انقلاب دفاع كردند تا ما امروز با آسایش و آرامش زندگی كنیم و به معنای حقیقی از قید و بند استبداد و استكبار آزاد شویم.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی افزود: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، بنابراین همه ما وظیفه داریم از خون شهدا حراست كنیم و در راستای اهداف شهدا حركت نماییم و با كار جهادی و انقلابی مسیری را كه شهدا آغازگر آن بودند ادامه دهیم.

وی تاكید كرد: ما در منزل شهدا حضور می یابیم تا علاوه بر كسب رزق معنوی به خانواده های شهدا بگوییم همیشه پیرو شهدا خواهیم ماند و به وصیت آنان عمل خواهیم كرد و تا نابودی استكبار جهانی لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

رئیس بنیاد شهید شهرستان نیز اظهار داشت: اكثر پدران و مادران شهدا از دنیا رفته اند، بنابراین ما باید تا می توانیم به این بزرگوارانی كه در قید حیات هستند خدمت كنیم و كاری كه از دستمان بر می آید برای آنها انجام دهیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

ارسال نظرات