رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

رسالت بسیج هنرمندان تربیت هنرمندان ارزشی است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با تاکید به اینکه بسیج تشکل مردمی است و ارزش بسیج به مردمی بودن آن است، اظهارداشت: رسالت بسیج هنرمندان نیز تربیت هنرمندان ارزشی برای آینده کشور است.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۳۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر نصیر بیگی در نشستی که با مسئولان انجمن های هنری بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی داشت، افزود: شبکه سازی هنرمندان با استفاده از این ظرفیت مردمی بودن بسیج است تا بتوان با کادرسازی و تربیت هنرمندان انقلابی مدیریت کشور را به آن ها سپرد.

وی تاکید کرد: بسیج هنرمندان باید به استعدادها و ظرفیت های بسیجیان در این راستا توجه و از آن ها حمایت کند تا هنرمندان بتوانند با خلق آثاری فاخر اهداف و آرمان های انقلاب را به جامعه منتقل کنند.

نصیربیگی اضافه کرد: هنر بسیجی هنرمند زمانی ارزش دارد که بتواند در راستای سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه و بزرگان آثار خود را خلق و نسبت به ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی چون اعتیاد، طلاق و ... که در اثر بی توجهی به ارزش ها در جامعه شاهر هستیم، در آثار هنری خود بی تفاوت نباشد.

  رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور خاطرنشان کرد: هنرمند بسیجی نباید اجازه دهد یاس در جامعه خود را نشان دهد بلکه باید با خلق اثر خود موجب نشاط و پویایی جامعه شود که قطعا حمایت مسئولان نیز در این راستا ضروری است.

نصیربیگی توجه به هنرمندان صنایع دستی را در راستای خودکفایی کشور و قطع وابستگی از نفت از ضرورت ها عنوان و بیان کرد: حمایت از این هنرمندان در قالب برپایی نمایشگاه ها موجب رونق اقتصاد و توسعه گردشگری می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار