مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با درس گرفتن از واقعه عاشورا فتنه ها را خنثی می کند ، اظهار داشت : عاشورا درس خود سازی و درس گذشتن از متعلقات دنیوی برای احیای دین را به ما می دهد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۵۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام حمید اسکندری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت : عاشورا درس خود سازی و درس گذشتن از متعلقات دنیوی برای احیای دین را به ما می دهد.

جمهوری اسلامی ایران با درس گرفتن از واقعه عاشورا فتنه ها را خنثی می کند

حجت الاسلام حمید اسکندری گفت : واقعه عاشورا درس بصیرت افزایی را به ما می دهد ونداشتن بصرت کافی و دنیا پرستی در دوران آنحضرت بود که خلف وعده کرده وامام خود را تنها گذاشتند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد در ادامه تصریح کرد : خواص جامعه نقش مهمی در تغییر ساختار جامعه دارند و اگر آنها نیز به دنبال کسب جاه و مقام باشند و هدف والای انسانی را که در قرآن کریم به آن اشاره شده و خداوند توسط پیامبرگرامی اسلام برای ما هدیه فرستاده فراموش کنند شاهد آن خواهیم بود که اسلام در معرض هرگونه تهدیدات باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : عبرت های عاشورا درس بزرگی به ما می دهد تا همیشه پشتیبان ولی فقیه زمان خود باشیم و نگذاریم عاشورای دیگر به وقوع بپیوندد و تا طهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نگهبان خوبی از پرجم اسلام و ولایت باشیم.

ارسال نظرات