سرهنگ حجت اله دستجانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت:امروز امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ارکان فکری، اندیشه ای و عملی عاشورا و مسئولیتی برای همه مردم است.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۱۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه افزود:پس از ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی باید به عبرت های عاشورا توجه و به پیام های آن عمل کنیم.
سرهنگ دستجانی بیان کرد: وقتی در جامعه گناه فراگیر شده و مردم به آن خو گرفته باشند هر کسی در راس جامعه بخواهد مردم را به صلاح سوق دهد نخواهد توانست و یا باید هزینه های زیادی دهد.

وی ادامه داد: کربلا حجت بالغه است که حجت بر همگان تمام می شود از حضرت علی اصغر (ع) شش ماهه تا حبیب بن مظاهر سالخورده همه نقش آفرینی کردند و به تکلیف خود در حمایت از امر به معروف ونهی از منکر عمل کردند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: ضرب المثل  "خواهی نشی رسوا ، هم رنگ جماعت شو" غلط است وموجب انفعال می شود باید هر کسی به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر عمل کند تا جامعه اسلامی ساخته شود.
وی افزود: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید در دفاع مقدس که ۱۱ مهر در اراک برگزار می شود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و  اجلاسیه های مختلفی تاکنون در همین راستا برگزار شده است .

 

ارسال نظرات