امام جمعه خمین :

ایام محرم بهترین فرصت برای خودسازی ، خودشناسی و خدا شناسی است

حجت الاسلام حسینی پورگفت:اقامه نماز ، روز گرفتن و پرداخت خمس و زکات از مقدمات امر به معروف و نهی از منکر هستند .
کد خبر: ۹۱۷۲۴۲۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛بمناسبت فرا رسیدن ایام محرم و همزمان با هفتمین روز از این ایام ، آئین سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)با حضور احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور امام جمعه خمین ، سرهنگ سیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده سپاه خمین و کارکنان این رده و کارکنان فرمانداری ، بخشداری و بسیج اداری و اصناف شهرستان در محل نماز خانه فرمانداری برگزار شد .

در این مراسم امام جمعه خمین ضمن تسلیت بمناسبت فراررسیدن ماه محرم اظهار داشت : برگزاری مجالس عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت درون انسان را نورانی می کند و جایگاه انسان را در نزد خداوند بالاتر می برد .

حجت الاسلام والمسلین حسینی پور در ادامه افزود : ایام محرم بهترین فرصت برای خودسازی ، خودشناسی و خدا شناسی است و توسل به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان بزرگوار ایشان می تواند در مسیر تعالی روح و جسم و تقرب به درگاه الهی به ما کمک کند .

وی در ادامه افزود : انسان دارای ارزش بالایی است و نباید خود را مشغول دنیا کند بلکه باید از این فرصت کوتاه عمر برای فراهم آوردن توشه برای آخرت خود استفاده کند .

امام جمعه خمین در پایان با اشاره به برپایی نماز و احیای امر به معروف بعنوان اهداف امام حسین (ع) از قیام عاشورا افزود : اقامه نماز ، روز گرفتن و پرداخت خمس و زکات از مقدمات امر به معروف و نهی از منکر هستند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار