احلی من العسل

همایش احلی من العسل، میثاق با حضرت قاسم علیه السلام به همت بسیج دانش آموزی استان بوشهر صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از بوشهر، همایش احلی من العسل صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارلله شهر بوشهر برگزار شد.
سردار رزمجو در این مراسم گفت: احلی من العسل پاسخ حضرت قاسم (ع) در شب عاشورا به عموی بزرگوارش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در آن شب سخت و پیچیده است که پرسیدند مرگ در نزد تو چگونه است و حضرت قاسم (ع) این جواب زیبا را دادند که در نزد من مرگ از اصل هم شیرین‌تر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: نوجوانان عزیز حرکت حضرت قاسم (ع) برای همه ما پند و اندرز و نصیحت است، سرمشق زندگی است، زیرا انسان‌ها را از غفلت باز می‌دارد و به ما راه و رسم زندگی، فداکاری برای دین و مکتب را می‌آموزد.

سخنران این مراسم بیان کرد: نوجوانان ۱۳ ساله انقلاب چه در کشور و چه در سطح استان در سنگر مدارس در ابعاد مختلف به ما می‌آموزند که مرگ در راه دین خدا احلی من العسل است.

سردار رزمجو خطاب به جوانان تاکید کرد: نوجوانان عزیز باید الگو و سر مشق زندگی خود را از حماسه آفرین‌ها و نوجوانان ۱۳ ساله ای، چون حضرت قاسم دریافت کنیم، و مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهیم در تمامی مراحل زندگی شخصی و اجتماعی موفق می‌شویم.
 
 
 
ارسال نظرات