سوگواره احلی من العسل با حضور دانش آموزان بسیجی واحد‌های مقاومت و طرح شهید بهنام محمدی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۶۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
سوگواره احلی من العسل با حضور دانش آموزان بسیجی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت یاد قاسم ابن الحسن (ع) نوجوان شهید کربلا، سوگاره احلی من العسل با حضور دانش آموزان بسیجی واحد‌های مقاومت امیدان، پویندگان و پیشگامان و طرح شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم دانش آموزان بسیجی از مسجد تاریخی امام حسن عسکری (ع) ملبس به لباس مشکی و چفیه و سربند بصورت دسته عزاداری تا دبیرستان علامه حلی به عزادارای پرداختند و یا نوجوان صحرای کربلا را گرامی داشتند.
در این دسته عزاداری فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و بسیج رسانه شهرستان و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) نیز حضور داشتند و دانش آموزان بسیجی را همراهی کردند.
در پایان این مراسم دانش آموزان بسیجی با اجتماع در دبیرستان علامه حلی همراه با دانش آموزان سایر تشکل‌های دانش آموزی شهرستان شاهرود و با حضور معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولین به عزاداری پرداختند.
لازم به ذکر است سوگواره احلی من العسل هر ساله در ششم محرم به یاد نوجوان صحرای کربلا حضرت قاسم ابن الحسن(ع) با حضور دانش آموزان در سراسر کشور اجرا می شود که امسال با توجه به اینکه روز ششم جمعه بود، روز هفتم ماه محرم این برنامه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها