سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: موضوع الگوگیری و الگوپذیری همواره در طول تاریخ وجود داشته و امروز نوجوانان کشور حضرت قاسم(ع) را به‌عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند و به تبعیت از آن نوجوان ۱۳ ساله، با رهبر خود تجدید بیعت می‌کنند که در برابر همه هجمه‌های دشمنان ایستادگی نمایند.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۰۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

نوجوانان کشور حضرت قاسم(ع) را به‌عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در همایش بزرگ احلی من العسل در اردبیل با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت قاسم(ع) اظهار کرد: ایمان راسخ این نوجوان به حدی بود که توانست در روزی سخت همچون عاشورا با ایثار و جان‌فشانی مثال زدنی ایستادگی کرده و در راه اسلام به شهادت برسد.

وی افزود: جوانان و نوجوان ایران نیز باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند تا حیله‌ها و تهدیدات فرهنگی دشمن را درک کرده و بتوانند در مقابل آن بایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: موضوع الگوگیری و الگوپذیری همواره در طول تاریخ  وجود داشته و امروز نوجوانان کشور حضرت قاسم(ع) را به‌عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند و به تبعیت از آن نوجوان ۱۳ ساله، با رهبر خود تجدید بیعت می‌کنند که در برابر همه هجمه‌های دشمنان ایستادگی نمایند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شخصیتی حضرت قاسم(ع)، ادب و معرفت است و تمامی رفتارهای وی مملو از ادب بوده و جایگاه امام خود را رعایت می‌کرد و نوجوانان امروز نیز باید ادب و اخلاقیات را در ارتباط با دیگران رعایت کنند.

فیاضی ادامه داد: حضرت قاسم(ع) در واقعه عاشورا که یاران امام یکی پس از دیگری به شهادت می‌رسیدند صبر و استقامت نمود و در نهایت به هدف خود که پشتیبانی از رهبر و امام زمان خود بود، عمل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ویژگی بعدی یاران امام حسین(ع) را بصیرت و آگاهی دانست و تاکید کرد: نبود بصیرت و آگاهی در جبهه دشمن، حوادث کربلا را به وجود آورد و آگاهی و بصیرت یاران امام حسین(ع) بعد از قرن‌ها باعث زنده ماندن یاد و خاطره آنان شده است.

وی گفت: دشمنان به‌صورت شبانه‌روزی به روش‌های مختلف و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، اعتقادات نوجوانان و جوانان ما را نشانه گرفته است و نوجوانان و جوانان کشور ما نیز باید با ولایت‌مداری و افزایش آگاهی به این تهدیدات پاسخ دهند.

ارسال نظرات