با حضور اقشار مختلف مردم یادواره شهدای والامقام روستای «یاجیلو» از توابع شهرستان نمین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۱۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره شهدای والامقام روستای «یاجیلو» از توابع شهرستان نمین با حضور اهالی روستا، مسئولان اداری و نظامی شهرستان نمین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نمین در این یادواره بصیرت و پیروی از ولایت را دو صفت مهم و برجسته شهدا دانست و اظهار داشت: بصیرت آگاهی به زمان، فهم سیاست‌های رایج دنیا و دشمن‌شناسی بوده که شهدای والامقام با تکیه بر این شخصه توانستند در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح به پیروزی دست یابند.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: همان گونه که یک مسلمان باید متدین بوده و فهم درستی از دین داشته باشد  باید از عنصر بصیرت نیز برخوردار باشد چرا که همیشه حق با باطل آمیخته و باعث اشتباه و گمراهی می‌شود و بصیرت فهم انسان را نسبت به شناخت امام زمان خود بیشتر می‌کند.

وی شهدا را الگویی کامل برای جوانان دانست و تصریح کرد: باید با الگوگیری از روحیه ایثار و شهادت شهدا تلاش کنیم تا در مقابل دشمنان به شایستگی مقاومت کرده و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نمین با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: ترویج و اشاعه آرمان‌ها و هداف شهدای والامقام که با گذشت و ایثارگری که از خود نشان دادند اجازه نداند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد مورد تاکید بوده و باید در این زمینه همگان تلاش لازم را داشته باشیم.

پخش کلیپ، سخنرانی و اجرای مداحی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در یادواره شهدای والامقام روستای « یاجیلو» از توابع شهرستان نمین بود.

ارسال نظرات