معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: عملکرد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان باید بگونه ای باشد که در برابر حرکات سیاسی و فرهنگی جامعه منفعل نبوده و با پاسخگویی به موقع نقدها و شبهات نیاز مخاطبین خود را برآورده سازند.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۲۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در دیدار با سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ عاشورا و نقش تاریخی آن در شکل گیری فرهنگ شهادت، انتصاب وی را به فرماندهی سپاه شاهرود تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت نمودند.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ در این دیدار بر ارتباط ریشه دار فرهنگی آموزش و پرورش و سپاه پاسداران تأکید نموده و افزود: امروز شاهد هستیم که غالب دانش آموزان مدارس، بسیجی هستند و در تشکل بسیج دانش آموزی و اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی فعالیتی چشمگیر داشته و معلمان نیز در بسیج فرهنگیان حضوری پررنگ دارند.
موسوی با اظهار امیدواری در تقویت همکاری‌ها، بر شکل دهی و طراحی کار‌ها در مدرسه تأکید نمودند و گفت: باید اجرای طرح‌ها در مدارس بگونه‌ای باشد که از اختلاط و موازی کاری پرهیز شود.
وی افزود: عملکرد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان باید بگونه‌ای باشد که در برابر حوادث سیاسی و فرهنگی جامعه، منفعل نبوده و با پاسخ گویی به موقع به نقد‌ها و شبهات نیاز‌های مخاطب خود را که دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشندبرآورده کند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود؛ در اجرای طرح‌ها خواستار هماهنگی‌های قبلی با مدیریت آموزش و پرروش و نیز تأمین اعتبارات مورد نیاز شده و گفت: تمامی تلاش این است که در مدارس " تعلیم و تربیتی " ارائه شود که مورد انتظار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر در مدارس، عنوان کرد: در انتصاب مدیران صلاحیت‌های فردی و حرفه‌ای مد نظر بوده است و سلایق و تفکرات سیاسی و حزبی جایی ندارد چراکه تعلیم و تربیت امری فراجناحی است.
سید محمدرضا کریمی معاون محترم پروشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز در این دیدار گزارشی از برگزاری مراسم دانش آموزی" احلی من العسل" امروز (شنبه هفتم محرم) ارائه داده و گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهرود و تشکل‌های بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی امسال نیز این مراسم عاشورایی، با برپایی دسته‌های عزاداری و مراسم روضه خوانی در دبیرستان علامه حلی برگزار می‌گردد.
وی از همراهی سپاه پاسداران و بسیج در کمک به برگزاری این مراسم قدردانی و تشکر نمود.
گفتنی است در این دیدار؛ مسئول اموربانوان و جوانان و مسئول گزینش و مسئول حراست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها