فرماندارخمین:

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است که تمامی سطوح جامعه در آن نقش آفرینی کردند/ایثار و جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر بود

احمدطهرانی گفت: ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر بود و صدها هزار شهید و جانباز نثار ارزش ها و آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی شد تا امنیت در این کشور برقرار شود. ا
کد خبر: ۹۱۷۲۵۲۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خمین به ریاست احمد طهرانی فرماندار شهرستان وسرهنگ محمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین ، بخشداران مرکزی وکمره و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان خمین دراین جلسه گفت : دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که تمامی سطوح جامعه در آن نقش آفرینی کردند و این مهم فصل اقتدار و عزت نظام است.

وی در ادامه افزود : ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر بود و صدها هزار شهید و جانباز نثار ارزش ها و آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی شد تا امنیت در این کشور برقرار شود.

احمد طهرانی بیان کرد : تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

وی افزود : برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز در این نشست گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و سبب مصون ماندن جوانان از آسیب های اجتماعی و توطئه های دشمنان می‌شود.
سرهنگ پاسدار محمدمهدی میرهادی افزود: نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی، ملی و ولایت‌مداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن بعد از ۴۰ سال به نسل جوان از جمله اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع جلسه مقرر گردید دستگاه های اجرایی شهرستان حداکثر تا 21 شهریور لیست برنامه های دستگاه مربوطه در هفته دفاع مقدس را به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اعلام نمایند .

فضاسازی سطح شهر و ادارات دولتی ، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ، گلباران قبور مطهر شهدا ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، تشکیل ستاد فرعی توسط بخشداریها در سطح بخش مربوطه و همکاری با حوزه های مقاومت بسیج برای برگزاری مراسم در مراکز دهستان ها ، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و.... از دیگر مصوبات این جلسه بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار