خبرهای داغ:
معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش میانه هدف از این همایش را آشنا سازی نوجوانان با رشادت های حضرت قاسم(ع) عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این همایش ترویج فرهنگ عاشورایی در بین دانش آموزان و تمرینی برای استقامت و مبارزه در برابر ظلم و ستم است.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۵۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، افزود: بنا به تاکید سند تحول بنیادین مبنی بر ترویج فرهنگ ناب اسلامی و پرورش روحیه ولایت پذیری در دانش آموزان، شناخت نهضت عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر از اهداف دیگر این همایش است.

   وی اظهار داشت: این همایش تمرینی برای افزایش شور و شعور حسینی در بین دانش آموزان است و حضور پرشور دانش آموزان در این همایش، مهر تایید دیگری بر سند انقلاب اسلامی ایران می باشد.

   با حضور پرشور دانش آموزان و نوجوانان حسینی، همایش «احلی من العسل» به یاد رشادت های حضرت قاسم(ع) در مسجد جامع و در جوار آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) میانه برگزار شد.

  دانش آموزان شرکت کننده در این همایش، به صورت دسته عزاداری از مقابل آموزش و پرورش تا مسجد جامع به عزاداری خیابانی پرداخته و در مسجد جامع با سینه زنی و روضه خوانی، سوگواری کردند.

ارسال نظرات