از سوی مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر جناب سرهنگ پاسدار خضر فقیه و در حضور مسئولین بخش سعدآباد معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۲۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نشست هم اندیشی و تعامل فرهنگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه شهر سعدآباد برگزار شد و سرهنگ پاسدار فقیه مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر پرداخت، سرهنگ فقیه گفت: امر به معروف و نهی از منکر در واقع به نوعی زیر بنای همه ی حرکات اجتماعی اسلامی است.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر افزود: ما هنوز تا یک جامعه کاملا اسلامی که نیک بختی دنیا و آخرت مردم را به طور کامل تامین کند و تباهی و کج روی و ظلم و انحطاط را ریشه کن سازد، فاصله ی زیادی داریم.

وی ادامه داد: این فاصله باید با همت مردم و تلاش مسئولان طی شود و پیمودن آن با همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر آسان شود. با توجه به تهاجم فرهنگی که دشمن در پیش رو دارد می بایست از تمام رهنمود ها و مطالبات ولی امر مسلمین اطاعت محض تا محقق شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و زمینه ظهور مهیا شود.

در پایان این جلسه طی حکمی از سوی مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر جناب سرهنگ پاسدار خضر فقیه و در حضور مسئولین بخش سعدآباد سرکار خانم طوبی بروشم را به عنوان مسئول واحد خواهران مجمع امر به معروف و نهی از منکر بخش سعدآباد معرفی شد.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات