خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان گفت: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل‌بیت (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان درصحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر بار ذلت بروند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۱۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از طلاب کشمیری با بیان اینکه یقیناً مردم کشمیر با شعار هیهات منّا الذلة و مقاومت، غالب خواهند شد و عزت و عظمت پیدا خواهند کرد اظهار داشت: باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم.

وی با بیان اینکه نخستین وظیفه حکومت اسلامی احیای فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است، افزود: هیهات منّا الذلة سیره سیدالشهدا (ع) است و تا زمانی که این مسیر را در پیش نگیریم در برابر دشمنان و بدخواهان به نتیجه نخواهیم رسید، بر اساس آموزه‌های دینی زندگی‌ای که ذلیلانه باشد عار است و انسان باید در مسیر حق مبارزه کند.

وی با اشاره به توطئه‌های انگلیس و استکبار در شبه‌قاره هند و کشمیر گفت: سابقاً هند، پاکستان و بنگلادش یک منطقه بود، اما آن را تقسیم کردند و وضعیت فعلی کشمیر را پیش آوردند تا همیشه اختلاف و تفرقه در آنجا وجود داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: با این توطئه دشمن سعی در تحریک کشور‌های مجاور داشت تا اختلاف وجود داشته باشد و مسلمانان تضعیف شوند، وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه "ما از مظلومان و محرومان حمایت می‌کنیم"، ابراز کرد: هدف انقلاب اسلامی نجات مستضعفان از چنگال مستکبران بوده و ایران طرفدار و حامی مظلومان است.

وی با تأکید بر اینکه "وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنیم"، خاطرنشان کرد: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل‌بیت (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان در صحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر بار ذلت بروند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: خداوند متعال به مسلمانان عزت داده است و مسلمین باید مجاهد و مبارز باشند، همه باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم و امیدواریم مشکلات مردم کشمیر هم حل شود، با شعار هیهات منّا الذلة و مقاومت مردم کشمیر غالب خواهند شد و این منطقه عزت و عظمت پیدا خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها