در عزاداری بازار تاریخی اراک مطرح شد؛

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشوراست/ملت ایران با قدرت از آرمان های زینبی و حسینی خود دفاع می کند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم ایران اسلامی همیشه و در همه حال و به تأسی از حرکت امام حسین(ع)، آماده مقابله با قدرت های بزرگ بوده و هستند و دشمنان باید این را بدانند که نخواهند توانست پشت این ملت را به زمین برسانند، چرا که این ملت ایستاده است و با تمام وجود از آرمان های زینبی و حسینی خود دفاع می کند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در بازدید از تعزیه سیار بازار سرپوشیده اراک و در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم های باشکوهی که در این روزها توسط اقشار مختلف مردم و برای امام حسین(ع) برگزار می شود، گفت: زن و مرد و پیر و جوان با حضور خالصانه در این مراسمات و عزاداری های ایام عاشورا ارادت وفاداری خود را به خاندان اهل بیت(ع) نشان می دهند.

وی افزود: اگر مردم شریف و مسلمان ایران اسلامی در روز کربلا توفیق نداشتند حضور داشته باشند تا به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) پاسخ بدهند ولی در عوض امروز و پس از گذشت حدود ۱۴ قرن از آن حادثه جانسوز و دلخراش همگی در سراسر کشور به صحنه آمده اند و با قدم، قلم، زبان و عزاداری خود ایشان را یاری می دهند و در راه آرمان های عاشورا قدم بر می دارند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم همواره آماده بوده اند تا در راه آرمان های حسینی جان خود را فدا کنند، ادامه داد: مردم ایران اسلامی همیشه و در همه حال و به تأسی از حرکت امام حسین(ع)، آماده مقابله با قدرت های بزرگ بوده و هستند و دشمنان باید این را بدانند که نخواهند توانست پشت این ملت را به زمین برسانند، چرا که این ملت ایستاده است و با تمام وجود از آرمان های زینبی و حسینی خود دفاع می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت مسلمان ایران امیدوار است هم در دنیا مورد دعای اهل بیت(ع) و هم در قیامت هم مورد شفاعت ایشان قرار بگیرد.

سید علی آقا زاده استاندار مرکزی نیز در جمع خبرنگاران گفت: هر ساله در ایام محرم شاهد پرشکوه تر شدن این مراسم با حضور بیشتر مردم هستیم که این نشان دهنده عشق مردم به اهل بیت و امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات