امام جمعه موقت شهرستان بردسکن:

پیام امام حسین (ع) کرامت انسانی را به همراه دارد

امام جمعه موقت شهرستان بردسکن بیان داشت: پیام امام حسین (ع) کرامت انسانی را به همراه دارد، درس آزادگی برای بشریت به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۰۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور کلیه مسئولین شهرستان، کارکنان نیروی انتظامی، بسیجیان دوره تکمیلی ۴۵ روزه گردان امام حسین (ع)، پیشکسوتان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در محل نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مصوری امام جمعه موقت شهرستان در سخنانی اظهار داشت: اگر ما به پیام امام حسین (ع) توجه کنیم انصافا جامعه انسانی و بشری عاری از آلودگی‌های این جهان پهناور خواهد شد. پیام امام حسین (ع) کرامت انسانی را به همراه دارد، درس آزادگی برای بشریت به ارمغان می‌آورد.
 
حجت الاسلام مصوری در ادامه مطالب خود با اشاره به این که همه چیز پیامبر برگرفته از وحی است گفت: پیغمبر خدا(ص) از روی هوا و هوس حرف نمی‌زند اگر پیغمبر خدا(ص) می‌فرماید حسین منی و انا من حسین منظورش این است که رهروان حسین بدانید که من پیغمبر ذوب در حسینم. رسالت پیامبر خدا آوردن دین است، تحقق بخشیدن دین مبین اسلام است اگر کوتاهی توسط فردی یا مسلمانی اتفاق می‌افتد نباید آن را به دین نسبت داد.
 
امام جمعه موقت شهرستان ادامه داد: امرو دشمن درصدد است که دین دیگری را برایمان جا بیندازد و ما همواره باید توجه به کلام امام و خلف صالح ایشان داشته باشیم که فرمودند اسلام، اسلام ناب محمدی نه اسلام آمریکایی و غربی و راه اباعبدالله(ع) اسلام حقیقی ره به بندگان واقعی خود نشان می‌دهد؛ و همین است که رسول مکرم اسلام (ص)می‌فرمایند حسین چراغ هدایت است و اگر جهالت‌ها و شبهات بخواهد از تفکر و اندیشه هایمان رخت بر بندد باید اندیشه و محیط جامعه مان را با چراغ هدایت دین روشن نگه داریم و این یعنی همان اسلام ناب.
 
حجت الاسلام مصوری همچنین گفت: امروز این عزتی که داریم مرهون خون شهیدان و انقلاب اسلامی است و این را باید قدر بدانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار