خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران جزو هشت کشور جهان در علم هسته‌ای و آب سبک و سنگین و دومین کشور در بخش سلول‌های بنیادی است.
کد خبر: ۹۱۷۳۰۰۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار سالار آبنوش در یادواره ۲۴ شهید دهستان طرود شهرستان شاهرود در مسجد جامع این روستا در سخنانی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای دهستان طرود با بیان اینکه امام حسین (ع) یعنی اسلام و تمام ارزش‌ها و اعتلای همه خوبی‌ها اظهار کرد: امروز که بیش از ۱۳۰۰ سال از واقعه عاشورا می‌گذرد بشریت به این سرمایه بزرگ انسانی شناخت پیدا می‌کنند و البته شناخت ایشان را ما شیعیان بیشتر و بیشتر داریم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از قیام حسینی است و پیروزی انقلاب با محرم به ثمر رسید افزود: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان فرمود: خون بر شمشیر پیروز گشت و در انقلاب اسلامی این جمله را لمس کردیم و جنگ هشت ساله که به ما تحمیل و دشمن تا دندان مسلح و ما هیچ نداشتیم، اما یک سرمایه و سلاح برنده داشتیم که دشمن نداشت که ما بر همه تجهیزات دشمن پیروز شدیم و آن سرمایه امام حسین (ع) بود
معاونت عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خداوند بر وعده خود که در قرآن داده بود وفا کرد و با امام حسین (ع) پیروز شدیم و دشمن متحیر شد که چگونه کشور ما پیروز شد و بعد‌ها فهمیدند که سلاح برنده ما واژه مقدس یا حسین (ع) بود.
وی با اشاره به فتنه‌های سال ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ گفت: این فتنه‌ها با محرم به صاحبان فتنه بازگشت و پیروان واقعی اسلام پیروز شدند و بعد جنگ‌های نیابتی را تحمیل کردند و سوریه و عراق را اشغال کردند و با حسین (ع) توانستیم داعش و نیرو‌های الحادی را شکست دهیم و این سرمایه بزرگی است.
آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عمیق تاریخ و بشریت دارد و تمام انبیا و اولیا خود را مرهون امام حسین (ع) می‌دانند اظهار کرد: ما با این پشتوانه پنجه در پنجه استکبار گذاشتیم و قدم و قدم پیش می‌رویم و دشمن مستأصل شده است و این سرمایه را مردم به خوبی پاسداشت اند.
وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه ایرانی در جهان می‌درخشد و در پاکی و صداقت زبان زد دنیا است گفت: عمارت قدرت و حکومت در جهان حتما پایه‌هایی دارد و حدود ۱۹۸ کشور عمارت قدرت دارند و کشور ما هم عمارت قدرت دارد و همه مشابهه هستند که چهار پایه سیاست، دفاع و بازدارندگی، علم و معیشت است.
جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به سیاست به عنوان اولین پایه قدرت اظهار کرد: امام راحل در صحیفه نور یکجا قسم جلاله می‌خورد که «والله اسلام تمامش سیاسی است» که متاسفانه یک عده نامقدس بیان می‌کنند دین را با سیاست قاطی نکنید.
وی تاکید کرد: سیاست یعنی علم قدرت و در جمهوری اسلامی مسؤولین با اراده مردم به قدرت رسیده اند و مشروع‌ترین پایه قدرت در سیاست جهان جمهوری اسلامی است که منشا قدرت مردم هستند
آبنوش پایه دوم قدرت را قدرت دفاع و بازدارندگی ملی عنوان کرد و افزود: در دنیا جزیره ثبات ایران است که قدرت‌های استکباری می‌خواهند آن را زمین بزند و نمی‌توانند و آنچه این قدرت را به ما داده که در اوج قدرت هستیم، ولایت است.
وی با بیان اینکه امروز آسمان و دریا و تمامیت ارضی در اختیار خودمان است و این‌ها در سایه سار ولایت محقق شده که همه اذعان دارند گفت: اگر تمام موشک‌های دشمن در فضای مجازی به سمت رهبری است دلیل این است که فهمیدند جایگاه ولایت چقدر اهمیت دارد و همه اذعان دارند.
معاونت عملیات سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هزاران قاسم سلیمانی داریم که در دنیا سپر بلای جان ملت هستند و سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هستند و رهبری انقلاب این‌ها را گمارده و محکم ایستاده اند.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۳۸۸ می‌خواستند اقتدار سیاسی کشور را بشکنند و رهبری ایستاد و اجازه نداد و توطئه فتنه ۱۳۸۸ بر این پایه بود که نشد به پایه سوم قدرت که علم هست اشاره کرد و گفت: علم بی انتهاست، اما چند مولفه است که اگر داشته باشیم ابرقدرت هستیم، که انرژی هسته‌ای و زیرساخت و پزشکی و فضایی از آن جمله است
آبنوش با بیان اینکه شهریور ماه سال ۱۳۹۷ استکبار جهانی اعتراف کرد که ایران جزو ۱۰ کشور علمی جهان شده است افزود: ما جز هشت کشور جهان در علم هسته‌ای در آب سبک و سنگین هستیم و دومین کشور در سلول‌های بنیادی و موشک‌های دقیق نقطه زن جزو اول و دوم جهان هستیم در شرایط تحریم و سنگین و سخت و این تحلیل استکبار جهانی است و این‌ها همه در سایه رهبری مولایشان است.
وی تصریح کرد: امروز از هر جای دنیا موشک به سمت ما بیاید جایش را می‌زنیم به اذن الله و زیردریایی هرکس داشته باشد صاحب اقیانوس هاست و برد موشک آن‌ها ۲۶/۵ کیلومتر است و ما موشک شلیک کردیم با برد ۱۲۰ کیلومتر که دنیا مات شد و ما امروز مدعی هستیم.
آبنوش با اشاره به اینکه اگر زیرساخت کشور (آب، برق، گاز، نفت، پالایشگاه، سد، پل) را مدیریت کنیم این قدرت است خاطر نشان کرد: امروز در سطح دنیا جزو چند کشور اول دنیا در مدیریت زیرساخت‌های کشور هستیم و دانشمندان ما در صدر جهان هستند، متاسفانه چند دزد را مطرح می‌کنند و این اقتدار‌ها را نمی‌بینند.
وی ادامه داد: در بحث آب کل مصرف آب شیرین کشور در سال ۲۳ میلیارد مترمکعب است برای ۸۰ میلیون ایرانی که به خاطر جغرافیای ما هر چه آب بالا بیاید به دریای خزر یا خلیج فارس می‌ریزد و فقط سالی ۱۳ میلیارد مترمکعب آب شیرین به خلیج فارس وارد می‌شود، اما فرزندان ملت طرح دادند به دولت و رهبری پشتیبانی کردند و امروز همه رودخانه‌ها که به خلیج فارس می‌رود به داخل کشور با تونل‌ها هدایت کردیم که این کار‌ها در تاریخ بشر سابقه نداشت و این‌ها با مدیریت رهبری انجام شد و دنیا با این طرح‌ها مجبور شد بگوید ایران جزو ۱۰ کشور برتر علمی جهان است.
معاونت عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید در مجالس شهدا به خود بیاییم که ما چه کردیم که جامعه اینگونه شده است افزود: مقام معظم رهبری تاکنون ایستاده است تا بیشتر از این مشکلات بیشتر نشود، اما امروز آدم انقلابی و مومن می‌خواهیم و گرفتار مسؤولینی هستیم که حاضر به فعالیت انقلابی نیستند.
وی با بیان اینکه پایه چهارم قدرت اقتصاد و معیشت است تاکید کرد: در سه پایه اول به اوج رسیدیم، اما در پایه چهارم که معیشت است مشکل داریم و گرفتاری ما در بانک، مالیات و گمرک است که این‌ها دست رهبری انقلاب نیست.
آبنوش با تاکید بر اینکه باید خدا را شکر کنیم که رهبری انقلاب است و مراقبت می‌کند گفت: باید خدا را شکر کرد که دولت و مجلس فهمیدند که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست.
وی افزود: ما مخالف مذاکره نیستیم و اهل مذاکره هستیم، اما مثل مذاکره شب عاشورای امام حسین (ع) که البته امروز همه فهمیدند که در غرب و آمریکا خبری نیست و باید از سرمایه ملی استفاده شود و از درون اصلاح کنیم.
وی با بیان اینکه عمارت قدرت، ابرقدرتی اسلام پایه ریزی خواهد شد و ابرقدرت الهی رخ خواهد داد گفت: در آمریکا جلسه می‌گذارند که ما هر چه ضربه می‌خوریم از انتظار است اظهار کرد: ما باید مراقب باشیم کارگزاران پاک را انتخاب کنیم و پایه چهارم که معیشت و اقتصاد است، درست شود که این پایه دست مردم است که باید تلاش کنیم این امر را محقق کنیم.
وی تصریح کرد: شهدا و ولایت همه شرایط را در سه پایه اول قدرت که سیاست و دفاع و علم است درست کردند، اما در بخش معیشت و اقتصاد مشکل داریم که اگر نگاه به درون داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی توجه کنیم ظهور محقق می‌شد.
در این یادواره حجت الاسلام عرب ساغری امام جماعت دهستان طرود خیرمقدم و رضا عرب به مرثیه سرایی و عزاداری پرداخت و مجری این یادواره مهندس بسیجی حمید نوروزی از مجریان توانمند شهرستان شاهرود بود که اجرایی بیاد ماندنی ارائه کرد.
این یادواره به همت پایگاه امام خمینی (ره) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف سپاه ناحیه شاهرود، دهیاری و شورای روستا‌های دهستان طرود و هیئت امنا مساجد این دهستان به یاد ۲۴ شهید این منطقه از جمله شهیدان حسینعلی کلانتری، حسین ربیعی، حسین وکیلی، سیدحسین موسوی، سیدجابر طباطبایی و شهید مدافع حرم حسین تابسته با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسؤولین محلی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها