فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حجت‌های عاشورا به ما روح ایستادگی داده است.
کد خبر: ۹۱۷۳۰۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر «حسین سلامی» شب گذشته در جمع عزادارن حسینیه اعظم زنجان، اظهار کرد: پایتخت شور و شعور حسینی به کانون محبت اهل بیت (ع) تبدیل شده است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عاشورا باشکوه‌ترین رویداد هستی است، گفت: هر سال که می‌گذرد بر عظمت و عمق این واقعه افزوده شده و قلب‌های بسیاری تسخیر می‌شود.


وی با بیان اینکه جغرافیای عاشورا در حال گسترش است و حتی قلب اروپا و آمریکا را تحت نفوذ قرار داده است، ادامه داد: امام حسین (ع) زیباترین گوهر هستی است و همه فضائیل و درخشش‌ها در وجود این شخصیت به تمامی متجلی است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خداوند آن حضرت و خانواده اش را در سخت‌ترین آزمایش تاریخ برای احیای اسلام و نجات مسلمانان از اسارت و بردگی قرار داد، افزود: امام حسین (ع) ذبیح الله و قربانی راه خداوند و وارث عیسی، موسی، پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) و رافع الی الله بود.


سردار سلامی از واقعه کربلا به عنوان الگویی برای سعادت و حیات انسانی نام برد و گفت: این هنرمندی عاشورا است که باشکوهترین صحنه‌های تاریخ را خلق می‌کند.


وی با بیان اینکه چشم تاریخ برای همیشه به عاشورا خیره می‌ماند و سرشت، گل وجود و خلقت شیعه در این روز شکل گرفته و کامل می‌شود، افزود: حضرت ابوالفضل (ع) هم با شجاعت و غیرت مشک را پراز آب می‌کند و در این راه جان خود را فدای اسلام می‌کند و امروز ده‌ها هزار دست برای حضرت ابوالفضل (ع) به آسمان بلند می‌کنند چرا که ما چنین ابوالفضلی را عاشقانه دوست داریم.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عاشورا به ما نشان داد مقاومت و ایستادن راه سعادت است، افزود: امروز هم ملت ما در کنار نائب به حق امام زمان ایستاده اند و با بصیرت برای حفظ اسلام و انقلاب جان خود را فدا می‌کنند.


به گفته سردار سلامی امروز مسلمانان بیرق جهاد را به دوش گرفته و کاری کرده اند که همه قدرت‌های شیطانی به شکست خود اعتراف کردند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل تکبیر جوانان مسلمان ایرانی تسلیم شده و ذلیل شده اند، اضافه کرد: امروز دشمنان در حال عقب نشینی و فرار هستند و هر جا که فرزندان امت اسلام حرکت کرده اند، آن‌ها عقب نشینی کرده اند.


به گفته وی، شکست، تسلیم و سازش در قاموس ما نیست و حرکت و تسلط و حل مشکل فرهنگ ما است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه همه دنیا ما را تحریم کرده اند، اما اگر این تحریم بر آمریکا که بزرگترین اقتصاد کشور را دارد، تحمیل می‌شد، فرو می‌پاشید.
ارسال نظرات