به همت کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان مبارکه استان اصفهان برگزار شد
با توجه به نیاز طرح جهاد روشنایی به نیروهای بومی در هر منطقه برای تشکیل گروه های جهادی، در این جلسه مقرر گردید دهیاران از افراد بومی منطقه با گرایش تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و مهندسی برق از مناطق خود به کانون سازمان بسیج مهندسین صنعتی شهرستان مبارکه معرفی نمایند.
کد خبر: ۹۱۷۳۱۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این جلسه در مرکز سازمان بسیج مهندسین صنعتی  مبارکه استان اصفهان صورت پذیرفت. در ابتدای این جلسه که با هماهنگی مسئول کانون مبارکه اصفهان سرکار خانم مهندس شجاعی برگزار گردید، نشستی با حضور دهیاران و همچنین مسئول بسیج سازندگی جناب آقای عقیلی برگزار شد، کلیات طرح صنعت یار و همچنین جهاد روشنایی توضیح داده شد و تمامی سوالات دهیاران و همچنین مسئول بسیج سازندگی در مورد طرح ها پاسخ گفته شد.

در ابتدا جلسه جناب آقای عقیلی ریاست بسیج سازندگی شهرستان مبارکه ضمن تشکر از حضور ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان جناب آقای مهندس شادمانفر و سایر اعضاء سازمان به روند کلی اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان در زمینه اجرایی شدن طرح جهاد روشنایی پرداختند که در جلسات قبلی و با حضور مسئولان دولتی شهرستان برگزار شده بود.

در روند جلسه جناب آقای مهندس شادمانفر کلیات طرح های صنعت یار و همچنین جهاد روشنایی و دیدگاه های کلی طرح را عنوان نمودند. سپس جناب آقای مهندس زنجانی مدیر واحد انرژی سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان مسائل فنی و همچنین موارد حقوقی طرح را عنوان نمود و به تمامی سوالات دهیاران در انتخاب و پیشنهاد محل مناسب نصب سامانه خورشیدی جهت قشرهای کم برخوردار و کمتر توسعه یافته در شهرستان مبارکه اشاره نمود .

با توجه به نیاز طرح جهاد روشنایی به نیروهای بومی در هر منطقه برای تشکیل گروه های جهادی، مقرر گردید دهیاران از افراد بومی منطقه با گرایش تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و مهندسی برق از مناطق خود به کانون سازمان بسیج مهندسی صنعتی شهرستان مبارکه معرفی نمایند.

مدیر واحد انرژی سازمان بسیج مهندسین اشاره نمود که هماهنگی هایی در سطح مدیران دولتی استان اصفهان و همچنین بنیاد های حمایتی در دست اقدام می باشد که در این روند نقاط محروم دیده شده توسط سایر بنیاد های حمایتی نیز قابل پوشش باشد و بتوان در قالب طرح جهاد روشنایی تمامی این نقاط را پوشش داد.

سپس با حضور در روستای حسن آباد در این منطقه، منازل مسکونی این روستا به عنوان روستای پایلوت جهت نصب سامانه های خورشیدی بازدید حضوری گردید و مقرر شد در زمانی معین شده توسط دهیار محترم روستا بازدید میدانی انجام گردد . و در آخر از کانون بسیج مهندسین ناحیه مبارکه، روند فعالیت و عضو گیری، سیستم ناب و.... بازرسی به عمل آمد که از این جهات هم کانون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات