خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان ارومیه درباره مذاکرات با سرمایه‌گذار عراقی شفاف باشند و در این ارتباط به مردم توضیح دهند.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۸۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، در ارتباط با آخرین خبرها در مورد سرمایه‌گذاری یک فرد عراقی در ساخت و توسعه زمین‌های های اطراف بازار تاریخی ارومیه اظهار کرد: طبق قانون برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری ابتدا باید فراخوان عمومی داده شود تا شرکت‌های داخلی و خارجی در این فراخوان شرکت کنند.

وی افزود: چون برای مشارکت در ساخت و توسعه میدان امام خمینی(ره) هیچگونه فراخوانی داده نشده و از سویی انجام مذاکرات یک طرفه مسؤولان شهری با طرف عراقی برای سرمایه‌گذاری در این میدان مصوبه شورای شهر را نداشته و به تائید فرماندار نرسیده این مشارکت اقدامی غیرقانونی و محکوم است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری یک فرد عراقی در ارومیه در روزهای اخیر موجب نگرانی مردم این شهرستان شده است، ادامه داد: مسؤولان باید هر چه سریع‌تر مذاکرات یک طرفه و غیرقانونی با سرمایه‌گذار عراقی هر چه سریع‌تر لغو کرده و مراتب را به اطلاع مردم برسانند.

وی در پایان ضمن تاکید بر غیرقانونی بودن سرمایه‌گذاری فردی عراقی در بازار تاریخی ارومیه تصریح کرد: مردم این شهرستان هرگز اجازه نخواهند داد تا خاک‌شان به یک خارجی و یک عراقی فروخته شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات