مسئول کمیته گردشگری مذهبی معنوی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: یک گردشگر اسپانیایی که سال گذشته حاجت خود را گرفته است، امسال نذر خود را در اشکذر ادا می‌کند.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، محمد مهدی رجائی فرد، مسئول کمیته گردشگری مذهبی-معنوی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، با بیان اینکه گردشگران خارجی حاضر در مراسم عزاداری سنت حسنه نذر، همکاری، همدلی و یکپارچگی را به عینه مشاهده کردند افزود: در همین راستا یک گردشگر اسپانیایی که سال گذشته حاجت خود را گرفته است، امسال نذر خود را ادا می‌کند.
رجائی فرد افزود: این گردشگر که تحت تاثیر سنت حسنه نذر ایرانی‌ها قرار گرفته امسال نذر کرده که هزینه دوغ پذیرایی مراسم حسینیه اشکذر را پرداخت کند.
او اظهار داشت: گردشگران خارجی با شرکت در مراسم‌های مذهبی به خوبی اهداف صادقانه ما را درک و شناخت بهتری از ایران امن، حامی صلح و اسلام ناب محمدی (ص) که مخالف تبعیض و هرگونه جنگ و درگیری است پیدا می‌کنند.
آشنایی با هدف قیام امام حسین (ع) که صلح جهانی و امر به معروف و نهی از منکر و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی‌های هر جریانی، از مواردی است که گردشگران با شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) با آن آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات