مدیر کارگروه اشتغال سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی از آمادگی کارشناسان این مجموعه برای راه‌اندازی کارگاه تولید چیپس میوه و خرید تضمینی محصولات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۰۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

 آرزو سلطان‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با عنایت به اینکه در سال رونق تولید قرار گرفته‌ایم، برای حمایت از کارآفرینان تازه‌کار و کسانی که برای ورود به عرصه تولید من جمله تولید چیپس میوه راغب هستند گام برداشته می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای راه‌اندازی کارگاه چیپس میوه می‌توانند روزهای یک شنبه و سه شنبه به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدای استان واقع در جنب رستوران طلائیه ارومیه مراجعه کرده یا با سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی تماس بگیرند.

سلطان‌زاده با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را باید عملیاتی کنیم، اضافه کرد: با الهام از منویات ایشان به این عرصه وارد شده‌ایم.

این کارآفرین موفق نام‌گذاری سال جدید با عنوان رونق تولید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: همه مسوولان، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه هر کدام به سهم خود برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال باید گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات