مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: کارمندان بنیاد مسکن 300 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری کرده و به سیل‌زدگان کشورمان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۱۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

 محمود بدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برای کمک به سیل زدگان کشورمان طرح «جهاد همبستگی ملی» هم اکنون در حال اجرا شدن است، که در قالب این حرکت مردمی کارمندان بنیاد مسکن استان 300 میلیون ریال کمک نقدی معادل دو روز حقوق‌شان را جمع‌آوری و اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه کارمندان این مجموعه در همه عرصه‌ها دوشادوش مردم حرکت کرده‌اند، اضافه کرد: بنابراین از نخستین روزی که سیل دامنگیر تعدادی از استان‌های کشور شد، کارکنان این مجموعه وارد عرصه شدند.

این مسوول با بیان اینکه ماشین‌آلات سنگین این مجموعه نیز به استان‌های سیل‌زده کشور اعزام شده‌اند، اظهار کرد: از این رهگذر در ساخت خانه، معبر و ... به مردم مناطق آسیب‌دیده کمک می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اشاره کرد و گفت: این طرح در قالب یک پویش مردمی باید شناخته شده و برای جلب همراهی مردم تلاش شود، کما اینکه تاکنون نیز آحاد جامعه در حد توان خود برای رفع آلام مردم مصیبت‌دیده تلاش کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات