خبرهای داغ:
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین

مدیریت سیلاب های فصلی از اولویت های شهرداری قزوین است

مقدم سلیمی، گفت : مدیریت سیلاب های شهری یکی از مهمترین مباحث در پروژه های شهری شهرداری قزوین است.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وحید مقدم سلیمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: سیل یکی از بلایای طبیعی، پیچیده و مخرب است که هرساله خسارات جانی و مالی در کشور به همراه دارد، لذا ضروری است به کنترل و مهارت آن پرداخت.

وی گفت : امروزه با توسعه شهرنشینی موضوع مدیریت سیلاب های شهری پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و مدیریت بر سیلاب های شهری یکی از مهمترین مباحث در پروژه های مدیریت شهری است.

مقدم سلیمی گفت: عملیات لایروبی و مرمت تمامی رودخانه ها اعم از زیر گذرها، پل ها چاه ها ، انهار و .... در 15 روز آینده به پایان رسیده و گزارش نهایی به معاونت خدمات شهری ارسال می شود.

وی با تاکید بر بازدید از نقاط حادثه خیز شهر برای پیشگیری ازسیلاب های شهری عنوان کرد: بازدید میدانی از رودخانه های سطح شهر قزوین و نقاط حادثه خیز در دستور کار سازمان مدیریت پسماند و سازمان باغستان ها قرار گرفته تا تصمیمات لازم برای آبگرفتگی در این مکان ها گرفته شود.

مقدم سلیمی ادامه داد : بازدید از نقاط بحرانی شهر توسط سازمان مدیریت پسماند و آتش نشانی انجام خواهد گرفت و تقسیم کار و مسئولیت در خصوص امداد رسانی در مواقع بحرانی توسط این دو سازمان در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: لیست تمامی تجهیزات سازمان های عضو کارگروه سیلاب شهرداری قزوین جهت استفاده درمواقع بحرانی باید تا پایان شهریورماه اعلام شود تا در شرایط خاص در اختیار ستادقرارگیرد و مشکل کمبود تجهیزات و ماشین آلات با تامین اعتبار لازم حل شود.

مقدم سلیمی در پایان گفت: شهرداری قزوین با حداکثر توان خود و با برنامه ریزی دقیق و همدلی و همکاری تمامی سازمان های ذیربط ، خود را برای ارائه خدمات در این زمینه آماده کرده و تلاش می کند تا از بروز حوادث تا حد ممکن جلوگیری کند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها