خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به کارکردهای مختلف بسیج گفت: بسیجیان برا‌ی هدایتگری در جامعه‌ باید آمادگی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۴۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار فرماندهان سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف می‌تواند آسیب‌های موجود را برطرف کند، اظهار داشت: هدایتگری در جامعه، وظیفه بسیج است و همه بسیجیان باید آمادگی داشته باشند تا بتوانند در این عرصه به خوبی فعالیت کنند.

وی افزود: لازم است تا برای عموم بسیجیان کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود تا جوانان حرف‌ها و شبهات خود را بیان کنند و اگر اشکالی در ذهن آنان نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد برطرف شود تا بتوانند در عرصه هدایتگری موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یعنی عمل به اسلام، همه ما باید برای این مرحله آمادگی داشته باشیم و برای آن تلاش کنیم تا دستاوردهای جدیدی برای ملت بزرگ ایران رقم بخورد.

وی گفت: بصیرت‌افزایی برای خانواده‌های سپاه، بیان تفسیر قرآن برای عموم بسیجیان، همکاری اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی برای مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و ضرورت افزایش همکاری‌های بسیجیان با ائمه جماعات از جمله نکاتی است که سپاه می‌تواند بیش از پیش به آن توجه داشته باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها