خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان بندرماهشهر خبرداد

ششمین سوگواره استانی عکس و پوستر محرم در بندرماهشهر برگزار می‌شود

دریس از برگزاری ششمین سوگواره استانی عکس و پوستر محرم در سه بخش، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر در شهرستان بندرماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

حمیدرضا دریس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بندرماهشهر؛ از برگزاری ششمین سوگواره استانی عکاسی حرفه ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر در بندرماهشهر خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت لحظات از کلیه مراسمات عزاداری، عکاسی از محلات و معابر و خیابان‌های اصلی شهر در حال عزاداری، هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری، نذورات، رسوم برگزار محرم و ... در این سوگواره شرکت کنند.


مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر افزود: این سوگواره همانند سال‌های گذشته در سه بخش عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر و با موضوع محرم، صفر و عاشورا برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در این سوگواره باید حداکثر ۱۵ اثر خود را تا دهم مهر ماه سال جاری به دبیرخانه این سوگواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر واقع در فاز 3 شهرستان بندرماهشهر ارسال کنند.

دریس با بیان اینکه آثار نباید در سوگواره، جشنواره و یا مسابقه‌ای حائز مقام شده باشد اضافه کرد: همچنین نباید هیچ نوشته‌ای از قبیل عنوان عکس، واترمارک و یا نام عکاس روی اثر نوشته شده باشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از داوری و معرفی آثار منتخب، نمایشگاهی از آثار برگزیده برای عموم برپا می شود تصریح کرد: در پایان سوگواره از آثار برتر با اهدای لوح و هدایایی نفیس تقدیر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این سوگواره به همت بسیج هنرمندان بندرماهشهر و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار