خبرگزاری بسیج: روستای عمادآور شهرری در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی، به همت دهیاری این روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۷۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

انسیه اسماعیلی دهیار روستای عمادآور با اشاره به اینکه این روستا نخستین روستای دارای کتابخانه شهرستان ری است اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت کتابخانه نیاز به زمان و نیز زمین مورد نیاز و صرف اعتبار دارد، در گام اول محوطه حیاط  ساختمان دهیاری را به کتابخانه اختصاص دادیم که مورد استقبال اهالی بویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به امور فرهنگی و توسعه فرهنگ کتابخوانی، برنامه های مختلفی از جمله مسابقات کتابخوانی، کارگاه های آموزشی و کلاس های آموزش زبان در کتابخانه دهیاری عماد آور اجرا می کنیم.

اسماعیلی همچنین از خیرین خواست در نذر کتاب مشارکت کنند و با خرید کتاب یا اهدای کتاب های مازاد خود به این کتابخانه، مدیریت روستا را در رسیدن به اهداف والای فرهنگی یاری کنند.

  دهیار روستای عمادآور گفت: تفاهمنامه توسعه کتابخوانی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری منعقد شده و قرار است برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه کتاب، مسابقات کتابخوانی و راه اندازی کتابخانه سیار در دستور کار قرار گیرد.

 

ارسال نظرات