مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران اعلام کرد:
خبرگزاری بسیج: مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام 48000 زائر تا پایان فروردین ماه امسال به سرزمین نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۷۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران، سرهنگ محسن زرگر گفت:  در بازه زمانی نوروز 18000 نفر به یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کردیم که هم خدمات اسکان و هم تغذیه زائران را بر عده داشتیم.

وی با اشاره به تغییر نام اردوگاه شهید کلهر به شهید رستگار، افزود: 2900 دانشجو از تهران و 8000 نفر از سایر استان ها و قریب 13000 دانش آموز از تهران و به همین تعداد از سایر استان ها را در اردوگاه شهید رستگار خوزستان میزبانی کردیم.  

سرهنگ زرگر خاطرنشان کرد: افتتاحیه اعزام کاروان های راهیان نور استان تهران از 12 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهدا(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان این لشکر برگزار شد. همچنین صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور خوزستان بوده است.

وی اعلام کرد: تا پایان سال 50 هزار زائر در قالب اعزام های متمرکز و به همین تعداد هم در قالب کاروان های غیر متمرکز در اردوگاه شهید رستگار اندیمشک میزبانی می شوند.

 

 

ارسال نظرات