خبرگزاری بسیج: طرح احسان حسینی با هدف دستگیری از نیازمندان و ساماندهی نذورات مردمی در کمیته امداد ،مساجد و مراکزنیکوکاری منطقه 19 تهران به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۸۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران،مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی گفت: درجهت ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع میان نیازمندان واقعی جامعه و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت مساجد،حسینه ها، تکایا و هیئت های مذهبی استفاده می شود؛ افزود: مردم نیکوکار می توانند نذورت خود اعم از غذای گرم و گوشت قربانی به این نهاد تحویل دهند تا میان نیازمندان واقعی و شناسایی شده توزیع شود.

سامانی به توزیع 1000 پرس غذای گرم توسط یکی از خیران تهرانی اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج میان خانواده های تحتحمایت توزیع شد.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران این تعداد غذای گرم را 20 میلیون تومان ذکر کرد و یادآورشد: اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی همچنین از عضویت ۱۳حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: این تعداد حامی حمایت از یک فرزند یتیم و ۱۲ فرزند محسنین  را برعهده گرفته اند.

سامانی با اشاره به اینکه  ثبت نام ازعلاقمندان برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز فراهم است ، افزود: علاقمندان به عضویت در این طرح می توانند برای ثبت نام و انتخاب فرزند یا فرزندان معنوی خود به دفتر کمیته امداد در منطقه 19تهران و یا با تلفن ۵۵079492 و 55344610  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات