حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایزدی گفت: مهم‌ترین پیام حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) برای زنان و دختران، رعایت حجاب و عفاف است.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۹۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایزدی گفت: مهم‌ترین پیام حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) برای زنان و دختران، رعایت حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرند در جمع عزاداران روستای عباس آباد زرند گفت:: مهمترین پیام حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) برای زنان و دختران، رعایت حجاب و عفاف است.

وی تأکید کرد: امروز بانوان ایران اسلامی وظیفه دارند تا با الگو گرفتن از حضرت زینب (سلام الله علیها)، از ارزش‌های اسلامی دفاع و با حفظ عفت و حجاب توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان قسم خورده نظام را خنثی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه افزود: جامعه امروز ما اگر بخواهد جامعه زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد، همه ما باید یک مبلغ دینی و اسلامی در منطقه و محل سکونت خود باشیم و هرچه در توان داریم برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به‌کار بگیریم.

وی با توجه به هجمه گسترده دشمنان در فضای مجازی یادآور شد:همه ما در مقابل بی حجابی وبدحجابی زنان ودختران مسئول هستیم وهمه امر به معروف ونهی از منکر کنیم، نه اینکه بی تفاوت باشیم فردای قیامت باید جوابگوی خون هزاران هزار شهیدی باشیم که عزیزترین هستی خود که جانشان بود را فدا کردن تااین انقلاب، نظام و ولایت زنده بماند وکاری نکیم که شرمنده اهل بیت (علیه السلام) وشهداء باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عاشورای امام حسین (علیه السلام) رادانشگاه عظیم انسان‌سازی دانست وافزود هر کس به اندازه شناخت و معرفت خویش می‌تواند از درسی از این واقعه تاریخی و عظیم بگیرد مانند، ولایت، نماز، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و بسیاری موارد دیگر که در این بین امر ولایت بسیار مهم‌تر از بقیه موارد است.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدی در ادامه با اشاره به بصیرت یاران امام حسین (علیه السلام) افزود: آن‌ها به لبیک امام خویش پاسخ دادند و ایشان را در واقعه کربلا یاری کردند، اما بعضی از یاران با اینکه دعوت امام را شنیدند و حقانیت حضرتش برایشان مسجل و قطعی بود، به دعوت سید الشهداء (علیه السلام) لبیک نگفتند و ایشان را در واقعه عاشورا یاری نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه:ولایت مداری را امر بسیار مهمی دانست و با بیان اینکه مردم ایران را مردمی ولایت مدار می‌باشند، افزود: از شاخصه‌ها و مولفه‌های فرد ولایت مدار آن است که با بصیرت لازم زمان و مکان را سنجیده و با سرعت و دقت نظر به دعوت، ولی زمان لبیک گوید که نمونه‌های بسیاری را سراغ داریم که با تاخیر و تعلل و بهانه جویی زمان را از دست داده و نتوانستند به کاروان امام حسین (علیه السلام) بپیوندند.

وی در پایان سخنانش افزود: جوانان ما در دانشگاه امام حسین (علیه السلام) درس‌های جامع و انسان ساز عاشورا یعنی شجاعت، تقوا، ایثار و عدالت گستری را فرا می‌گیرند و دشمن سعی دارد با تضعیف مجالس عزاداری جوانان را با این فرهنگ بیگانه سازد.

از خداوند متعال می‌خواهیم به حق امام حسین (علیه السلام) ما را از عزاداران وپیروان واقعی خود قرار دهد.
 
ارسال نظرات