حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفگویی با اشاره به تحولات و وقایع منطقه و جهان گفت: برکناری جان بولتون نتیجه اختلاف عمیق وغیرقابل سازش وی باترامپ بود.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۳۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره درگفگویی با اشاره به تحولات و وقایع منطقه  و جهان گفت: برکناری جان بولتون نتیجه اختلاف عمیق و غیرقابل سازش وی با ترامپ بود.
 

وی در ادامه افزود: این اختلافات در عرصه سیاستگذاری گسترش یافته و ترامپ در بسیاری از موارد مشاوره‌های جان بولتون را همسو با اهداف و خواسته‌های خود نمی‌دید.
 

منتشلو اضافه کرد: بولتون در حالی روز گذشته با فضاحت از کاخ سفید اخراج شد که در تیرماه سال ۹۶ و در میان اعضای گروهک تروریستی منافقین گفته بود، مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید و ما جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران می‌گیریم.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: ذکر این نکته ضروری است که حضور بولتون در کاخ سفید به عنوان مشاور امنیت ملی تا کنون هیچ دستاوردی برای ترامپ نداشته و همه دنیاشاهداین موضوع بوده اندکه پروژه‌های آمریکا برای ونزوئلا، کره شمالی، افغانستان و ایران که بولتون و مایک پمپئو در پیشبرد آن‌ها نقش بسزایی داشته‌اند بی نتیجه مانده‌اند.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات