جرای 226 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از اجرای بیش از 226 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۶۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو ستاد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از برگزاری ۲۲۶ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و اظهار داشت: به همین منظور هفت کمیته مختلف شامل کمیته اجرایی و پشتیبانی، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته ورزشی، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته زنان، کمیته کودک و نوجوان و کمیته امنیتی و انتظامی تشکیل شده است.

وی غبارروبی و عطرافشانی گلزار‌های شهدا در همه شهرستان‌های استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و اسناد و سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال همچون سال‌های گذشته مراسم رژه نیرو‌های مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود با این تفاوت که مراسم امسال تنها در مرکز استان برگزار شده و در شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

آسمند بیان کرد: همچنین در این هفته عملیات «طریق‌القدس» که یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است توسط تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در محل دهکده دفاع مقدس یاسوج شبیه‌سازی می‌شود.

وی برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال عنوان و ابراز کرد: این همایش هفتم مهر امسال مصادف با روز بزرگ‌داشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خواهان همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط در برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار